Volgers

dinsdag 25 april 2023

Mylo

 Hoi,

Welkom bij onze maandelijkse Crea Swap tussen Lisbeth en mezelf. Deze maand hebben we 4 thema's: retro/vintage  - bling - tag en hout.

Voor mijn petekind heb ik de geboortekaartjes mogen maken. 45stuks. Deze laat ik binnenkort zien op mijn blog. Wat ik jullie vandaag al wel laat zien is het kaartje dat ik al gemaakt heb voor hun kindje dat geboren gaat worden. Hiervoor heb ik hetzelfde thema aangehouden als hun geboorte kaartjes, namelijk, baby Joda.



Volgende maand beginnen we met een nieuw pakket en nieuwe thema's


Dit is de foto van onze materialen voor de Crea Swap ;;;;;;





Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.


De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍







6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

super leuk kaart.

karin zei

Dat ziet er leuk uit Claudia.
Groetjes,
Karin

Daphne zei

Wat leuk om deze naam te zien op je kaartje, onze middelste, van 20 jaar of, heet ook zo, ook zo geschreven, dus met een Y.
Het is een super leuk kaartje vind ik.

Je@net zei

Erg leuk kaartje!

Martina's kaartjes zei

leuke kaart heb je hier staan,
zou het kunnen dat je het kkt bent vergeten ?
je had jezelf opgegeven voor vandaag,
ik zie het wel,
grtjs,martina

Josje zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt
Groetjes Josje