Volgers

maandag 17 april 2023

Iets lekkers voor jou

 Hoi,


De challenge bij Scrap@Home (facebook) loopt nog tot het einde van de maand. Doen jullie mee?
De winnaar krijgt een waardebon cadeau van Miranda van 10 € voor in de webshop Scrap@Home
Het thema deze maand is: Chocola of eten/ drinken




Woensdag 19 april ga ik LIVE in de groep Scrap@Home (facebook) om 14.00u. Wat ik ga maken blijft nog een verrassing, maar hier zien jullie alvast een sneakje.  Kijken jullie mee?


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:
De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk deze chocolade kaart veel op te zien, ook je voorgaande kaartjes zijn weer top!

karin zei

Dat ziet er leuk en lekker uit 😋
Groetjes,
Karin

carla zei

Een hele leuke kaart.
Mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Bernadet zei

Die is leuk Claudia!

Daphne zei

Wat een mooie verzorgde kaart.
Als is aanwezig, erg mooi gemaakt.
Leuk, de chocolade reep met de hartjes.

Sylvia kaarten en zo. zei

Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet bij Penny's Paper-Crafty Challenge. Groetjes Sylvia DT.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het koffie thema
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij creations in pink
groetjes Ellen DT CIP

Scrapping4funChallenges zei

Beautiful card, and I love all the layers!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle
https//scrapping4funchallenges.blogspot.com
https://rachellescreations.blogspot.com

Paper Scissors Glitter zei

Beautifully made card Claudia. Thanks for joining us at Creative Inspirations Jayne DT

Dagmara Gorczyńska zei

I love chockolate so I also love your work! <3

Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.
~ DT Dagmara