Volgers

zondag 16 april 2023

We Wish you a merry Christmas

  Hoi,

Vandaag onze vaste afspraak op zondag voor een kerstkaart, bij Girlz Creative Christmas, . Het thema deze week is gebruik Washi tape.Doen jullie mee?



De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



1 opmerking:

Nancy zei

Hey Claudia,
Yeeh, alweer 2 kerstkaarten bij voor op de stapel.
Ze zijn leuk geworden!
Liefs,
Nancy