Volgers

zondag 7 mei 2023

De Beste wensen

 Hoi,

Heb het nog even druk, druk, druk. De bijkomende kaarten voor mijn petekind zijn ondertussen klaar. Maar nu nog de foto's plakken in het album voor mijn schoonouders. Das nog een heel werkje. Ik hoop hier vandaag klaar mee te zijn. Dan nog voor een vriendin tegen volgende week haar kaartje nog maken en een bagtopper voor een stukje van hare cadeau in te doen.We hebben met hele onze groep vriendinnen samengelegd voor een hele mand vol lekkers en allerlei cadeau bonnen. Die cadeaubonnen verpakken we dan origineel in verschillende verpakkingen in het Halloween thema. Zij is daar zot van.

Maar nu onze kerstchallenge. 

Doen jullie graag mee met onze wekelijkse kerstchallenge?  Bij Girlz Creative Christmas, kan je elke week meedoen met een kerstkaart volgens thema. We houden onze thema's heel gemakkelijk, zodat iedereen kan meedoen. Het thema deze week is: een rendier(en)




Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


2 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Claudia,
wat een enige kaart is het met dat lieve plaatje.
Ik bedacht nog: als je het net zo doet als Hazel deed (alles mag met een thema als optie) dan doen er vast veel meer mensen mee! Ik heb mijn wekelijkse kerstkaart al klaar en daar staat helaas geen rendier op....

Anita van Deur zei

Mooie kaart vorm met de leuke afbeelding. Zelf denk ik ook dat alles mag met optie meer deelnemers zal geven.