Volgers

woensdag 10 mei 2023

Mylo

 Hoi,

Yes, de album is klaar. De geboortekaartjes zijn klaar. Deze kan je hieronder zien. Jolien en Gregory hadden graag het thema van Baby Joda van Starwars. Dus bij deze, opdracht geslaagd. Ze waren heel tevreden over de kaartjes. 

Maar nu nog een bagtopper maken voor een vriendin en nog wat regelen voor mijn aankomende LIVE op 17 mei in de groep van Scrap @ Home. Kijken jullie mee? Om 14.00u ga ik LIVE. 

En natuurlijk niet te vergeten, mijn allereerste workshop nog voorbereiden. Deze is op 27 mei. Alles is bijna klaar. Alleen nog de werkbeschrijving nog even maken en dan kan ik starten. Ben zo benieuwd.

Maar nu even een kaartje voor Girlz Rebel. Doen jullie mee?


Dit is het kleurencombi voor deze maand en ook het item dat je dient te gebruiken.



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍





 

5 opmerkingen:

Je@net zei

Wow...wat een werk, maar het resultaat mag er zijn!

Anita van Deur zei

Prachtig en veel werk is het geweest.

Daphne zei

Mooie naam😉!!
(Onze middelste heet ook zo, en schrijven we ook zo, dus met een Y.)
Wat een stapel kaartjes heb je gemaakt, sjonge, petje af.
Ze zijn heel erg leuk.
Je maakte 3 versies zie ik, met verschillende teksten?

GerJanne zei

Oh wat heb je dit weer geweldig gemaakt Claudia! En wat ben je lekker druk met de hobby! Lukt dat allemaal naast je baan? Knap hoor!

Josje zei

Wat ben je druk geweest Claudia ze zijn leuk geworden hoor
Groetjes Josje