Volgers

maandag 15 mei 2023

Hocus Pocus

 Hoi,


Vandaag begint er  bij Girlz Creative Crafts een nieuwe Challenge. Bij deze challengeblog leggen vooral de focus op het gebruik van knipvellen, plaatjes, prenten, e.d.  gevolgd door een thema. Het thema deze maand is: Things With Wings

De druk is er bijna af. Donderdag nog een BBQ voor een hele hoop vrienden en dan kan ik rustig adem halen.

De LIVE die ik normaal ging geven op 17 mei in de groep van Scrap @ Home heb ik verzet naar 31 mei.
De workshop van 27 mei die blijft wel gepland staan.

Deze bagtopper heb ik gemaakt voor Nancy. Een super leuke Bestie.
We hebben met een aantal vrienden samengelegd en vanalles gekocht. Wat lekkers,maar ook verschillende waardebonnen. En om die waardebonnen mooi af te geven hebben we elks een leuke verpakking gemaakt in het thema Halloween, waar ze zo verzot van is.








Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuk gemaakt Claudia mooie cadeau verpakking

Trijntje zei

Leuke cadeau verpakking. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Wat gaaf Claudia! Superleuk idee ook voor Nancy!