Volgers

zondag 7 mei 2023

Happiness

  Hoi,


Vandaag begint er  bij Dragonfly Dreams een nieuwe Challenge. Dit is een Just For Fun Challenge. Het thema deze maand is: Be The force With You

Vond het nogal een moeilijk thema. Maar hé happiness is ook "The Force" niet. als je down bent, kan je niets aan, dus Happiness is the key om ertegenaan te gaan.
Dus daarom een kaartje over Happiness.



Ik heb ook een nieuwske voor jullie. Ik ga starten met het geven van workshop. De eerst workshop staat gepland op 27 mei en dan gaan we bovenstaand kaartje maken. Het gaat om de techniek in de binnenzijde. Workshops kosten 10 euro. Bij veel interesse geef ik deze workshop nogmaals op 10 juni (met andere designpapier). Bij interesse mag je mij mailen naar claudiaskaartjes@outlook.com




💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:
De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



8 opmerkingen:

Sylvia kaarten en zo. zei

Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet bij Penny's Paper-Crafty Challenge. Groetjes Sylvia DT.

crafty-stamper zei

I struggled to find something for this challenge too-thank goodness for old calendars lol.This is beautiful love the film strips,black lace and Vintage typewriters
Carol x

As.I.Do.Rodos. zei

A fabulous card inside and out
Thank you for joining us at Penny's Paper Crafty Challenge good luck Ginny DT
Penny's Challenge

Nicolette zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Ines zei

Super:)Thanks for playing with us at The Creative Crafters:)Ines DT
http://inka-mojmalyswiat.blogspot.com/
https://creativecrafterschallenge.blogspot.com/

Caroline zei

Heel mooi!
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblo, dank je wel!
Groetjes Caroline

jolanda creatief bijtje zei

mooie kaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt KIC

Elly zei

Een prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly DT