Volgers

vrijdag 5 mei 2023

Yes!

 Hoi,


Hé leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog. Ik heb vandaag een supertoffe kaart voor jullie. Deze heb ik gemaakt voor  Daisy chain challenge een nieuwe Challenge. Deze maand is het een thema:  For the Girlz.

T'is effe een drukke week geweest. Ik ben nog bezig met album te maken voor mijn schoonouders. De foto's moeten er nog in geplakt worden. Nu had ik ook de geboorte kaarten gemaakt voor mijn petekind die papa wordt (is geworden). Maar ze hadden er effe naast geteld en vroegen vorige week of ik er 20 extra kon maken. Normaal zou ik tijd gehad hebben hiervoor tot eind mei. Want dan was ze uitgerekend. Maar ze is 2 mei bevallen. Dus nu moet ik die 20 kaarten nog vlug dit weekend zien te maken. En zaterdag is het nog nog eens schoolfeest bij mijn dochter. Phoef.... Druk , druk, druk. 

Maar niet erg, dan vervelen we ons in elk geval niet. LOL. Ik kom zeker nog op blogronde, maar dit schiet er deze week echt over. Sorry dames.

Dit is in ieder  geval mijn kaartje voor Daisy chain.





💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


4 opmerkingen:

Daphne zei

Poeh, dat is even stressen zeg.
Succes en blijf adem halen🤪
Je kaart is weer een beauty

meg zei

A fabulous image in beautiful summer colours teamed with gorgeous papers,thank you for joining in at MMM

Deanne Saunders zei

Sweet card!!! Thanks so much for participating in our CREATIVE CRAFTERS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

Jana Forrest zei

In a woman's life I have learned that just never a dull moment is just an interesting way of saying 'can it get any more busy?' But this card is amazing. All the little details really enhance it. Thank you for sharing over at Penny's Challenge. Best of luck, and hope to see you again soon. DT~Jana Forrest