Volgers

zondag 17 februari 2013

Bloemenkaart

Dag iedereen,

Vandaag geen kaartje van Claudia, maar van mij, Paulette. Mijn dochter is begonnen met challenges en het is echt aanstekelijk. Dus, vandaag mijn eerste kaartje waar ik ga meedoen met de challenge van NKU. Thema is: maak een kaart adhv een sketch.

Dit is mijn kaartje geworden.

Groeten
Paulette


Gebruikte materialen:
cardstock: action
decopapier: kruidvast en boekenvoordeel
ribbelkarton: lidl
stans blaadjes: Marianne Design
stempel en stempelinkt: boekenvoordeel

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Een mooie fleurige kaart Paulette.Daar wordt je vrolijk van.Groetjes Joke

nans'creablog zei

Een mooi en vrolijk kaartje Paulette. Succes met de challenge.

Groetjes,
Nans

Unknown zei

Hoi Claudia

Voor ik iets zeg over de kaart ,wil ik tegen je zeggen...Wat knap van je...volhouden hè!!!
Je weet wat ik bedoel....

En hoi Paulette

Ik word vrolijk van deze kaart....erg mooi!! En ik wens je natuurlijk heel veel succes met de challenge!

Vriendelijke groetjes Janet

ANJA 3D zei

Leuke vrolike kaart.Met veel details.Leuk hoor.
Gr. Anja

inge zei

Mooie kaart Claudia, bedankt voor het meedoen bij NKU.

Groetjes Inge

Liesbeth zei

Wat een vrolijke uitvoering, bedankt voor je deelname bij de NKU.
gr. Liesbeth

jolanda zei

mooi kaartje

Marjan zei

Mooie kaart zeg.
Bedankt voor je deelname bij de NKU.

Groetjes, Marjan

Blissful Universe zei

안전보장+다양한플레이 먹튀검증 안전노리터 go