Volgers

vrijdag 22 februari 2013

Vlaggetjes

Hoi,

Wat leuk om jullie reacties steeds te kunnen lezen.  Ook welkom aan mijn nieuwe volgers. Welkom, leuk dat jullie mijn blog leuk vinden.

Bij EKEF is deze week de challenge: maak een kaart met vlaggetjes. De challenge is tot maandag 25 feb. Dit kwam goed uit, want iemand heeft mij net gevraagd om 2 verjaardagskaartjes te maken voor haar kleinkinderen.  Ik heb er eentje af en die heb natuurlijk versierd met vlaggetjes.
De sketch heb ik gevonden bij NKU.  Het digistempel heb ik op het internet gevonden bij freedigitalstamps. Bijna dagelijks verwijzen ze daar op de site naar andere blog, die gratis een digistempel publiceren.

De andere kaart volgt nog.

Grtjs
Claudia
Gebruikte materialen:
cardstock: weet ik niet meer
decopapier: hema, boekenvoordeel
digistempel: free digital stamps
stempel ingkleurd met Spectrum Noir stiften
stans, stempel en stempelinkt: boekenvoordeel
glittersteentjes: action
letters: zeeman

8 opmerkingen:

Nelleke zei

Mooie frisse kleuren heb je gebruikt, je kaart is mooi geworden. Groetjes, Nelleke

Nelly zei

Mooie kaart en prachtig van kleur.Leuk hoe je de vlaggen hebt verwerkt op je kaart.

Gezellig dat je meedoet aan de uitdaging van EKEF deze week.

Groetjes Nelly

Anoniem zei

Wat een leuke kaart!
Gezellig dat je meedoet met de challenge van Elke Kaart Een Feestje!

Groetjes Claudia

Anoniem zei

Mooie kaart en zo leuk de vlaggetjes.Groetjes Joke

nans'creablog zei

Een leuk kaartje in frisse voorjaarskleuren.

Fijn weekend.
Groetjes, Nans

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een echte meidenkaart!! Leuk dat je meedoet bij EKEF!
Groetjes, Yvonne

* Üla * zei

Wat een lieve meidenkaart en leuk versierd ook.
Bedankt voor het meedoen bij EKEF!
Groetjes, Ula

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Leuke stempel en heel leuk gedaan met die vlaggetjes.
Gr. Anja