Volgers

zondag 17 februari 2013

Lente

Hoi,

Hier ben ik weer.

Daarstraks heeft mijn moeder iets geplaatst. Ze heeft zelf geen blog en ziet het niet zitten om ermee te beginnen.  Maar af en toe iets bij mij plaatsen ziet ze wel zitten.

Maar nu over mijn kaartje. Dit kaartje is gemaakt volgens een sketch van de NKU.
Ik vond het een heel leuke sketch, die bloempot deed mij direct denken aan de lente, vandaar mijn kaartje.

Met dit kaartje doe ik graag mee met de volgende challenges:
NKU tot 28 februari
kaartjes inspiratie tot 2 maart

grtjs
Claudia


gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
decopapier, lint: action
eyelet, bloemen, stempel kruiwagen, stempel "lente": boekenvoordeel
blaadjes: Marianne Design
kruiwagen ingekleurd met Spectrum Noir stiften BG2 - BG4 - BG8
Nietjes heb ik ook verwerkt in het kaartje

12 opmerkingen:

Nelleke zei

Daar heb ik ook zin in, het voorjaar. Prachtig geworden, die sketch met de bloempot is ook zo leuk.
groetjes, Nelleke

Monique zei

Superleuke kaart Claudia. Zijn we ook echt aan toe, Lente. Leuk dat je meedoet aan Kaartjes-Inspiratie

Liefs, Monique

nans'creablog zei

Een mooie kaart Claudia, laat de lente nu maar komen.

Groetjes,
Nans

Kimmie zei

Hoi Claudia

Wat leuk dat je meedoet met onze 1e KIC challenge!
Dank je wel voor je bijdrage.

XXX Kim

Anoniem zei

Een echte lentekaart ik wordt hier zo vrolijk van.Mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

Antoinette Voorn zei

Superrr kaartje met mooie kleuren!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Ik krijg inderdaad het lente gevoel.
Gr. Anja

Liesbeth zei

Ook heel mooi hoor, jullie zijn samen leuk bezig geweest. Bedankt voor het meedoen bij de NKU.
gr. Liesbeth

inge zei

Leuke kaart heb je gemaakt Claudia! Gezellig dat je meedoet bij NKU.

Groetjes Inge

Josje zei

Leuke kaart heb je gemaakt
groetjes

Heleen zei

Prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
Lieve groetjes, Heleen

Marianne zei

Wat een mooie kaart is dit.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Lieve groetjes Marianne