Volgers

vrijdag 15 februari 2013

Valentijn kaart

Hoi,

Hier ben ik voor de 2de keer vandaag.
Eerst welkom aan mijn nieuwe volgers: Kmd en Leny. Leuk dat jullie mijn blog volgen.

Met dit kaartje doe ik mee met de challenge van EKEF.
Thema is: maak een Liefde/valentijn/trouw.
Ik heb deze keer de meer traditionele valentijnskleuren gebruikt, nl rood en wit. De afbeelding van mijn kaartje heb ik gevonden op het internet en ingekleurd met Spectrum Noir stiften.

grtjs
Claudia


Gebruikte materialen:
cardstock, vilten hartje, lint met tekst: zeeman
decopapier: kruidvat
stans hartjes: boekenvoordeel
kant: had ik thuis nog liggen
afbeelding op het internet gevonden en ingekleurd met Sprectrum Noir stiften.

7 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Schitterende kaart en een mooie tekst.
Gr. Anja

Nelleke zei

Wat een schatje. Gr. Nelleke

nans'creablog zei

Een heel mooi kaartje Claudia. Veel succes met de challenge.

Groetjes,
Nans

Anoniem zei

Prachtige kaart Claudia en wat een mooie tekst heb je erbij.Groetjes Joke

Ellen zei

Leuke romantische kaart!
Gezellig dat je mee doet met EKEF!
Groetjes Ellen

Anneke. zei

Schitterende kaart! Tekst is erg leuk.
Bedankt voor je deelname bij eKeF.
Groetjes Anneke.

*mieke* zei

Wat een mooie liefdevolle kaart heb je gemaakt voor de challenge van Elke kaart een Feestje Claudia! Bedankt voor het mee doen deze week.
Groetjes Mieke