Volgers

dinsdag 5 februari 2013

Valentijnskaart

Hoi,

Na een zoektocht naar Copic markers en een aantal reacties, heb ik de knoop doorgehakt. De copics zijn nogal duur in aankoop.
Dus, ben ik toch maar op zoek gegaan naar een alternatief.  Zo heb ik de Spectrum Noir ontdekt. Via een aantal filmpjes op you tube ben ik dan terecht gekomen op de site van card-making.  Op die site zijn een paar leuke instructie filmpjes over het inkleuren met de Spectrum Noir.  Vorige week heb ik mijn bestelling van de Spectrum Noir mogen ontvangen en ben ik maar meteen beginnen oefenen.

Het resultaat van mijn eerste ingekleurd afbeelding kan je op het kaartje zien. Ik heb een free digi stamp genomen van sliekje digi stamps. Sliekje heeft ontzettend mooie stempels op haar blog.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
NKU tot 14 feb.
kleurenfestijn tot 28 feb

Gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
pons kleine hartjes
knoopjes: hobbyoutlet
stempel tekst: kruidvat
stempel kindje: Sliekje digi stamps
bloemen, decopapier: boekenvoordeel
Witte bloem op achtergrond: Marianne Design

14 opmerkingen:

Nelleke zei

Prachtig, en knap om er gelijk maar me te beginnen. Altijd lastig wat je nou het beste kunt aanschaffen.
Groetjes, Nelleke

nans'creablog zei

Heel mooi kaartje en veel succes met de challenges.

Groetjes,
Nans

Antoinette Voorn zei

Superr kaart! Toffe kleuren en prachtige details!

Gr Antoinette

Kleurenfestijn zei

Ha Claudia,

Lief kaartje zo met de harten, en alles op elkaar afgestemt.mooi hoor.

En leuk dat je meedoet aan de challenge bij ons.

fijne dag toegewenst , en groetjes Antoinette

Erica ♥ zei

Mooi gekleurd hoor, en een prachtige
kaart heb je gemaakt :)

Leuk dat je meedoet met de challenge
van Kleurenfestijn !

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤

Debbie zei

Wat een leuke kaart,

Gr Debbie

corryskaart zei

hoi claudia
je had mij nieuwsgierig gemaakt naar jou blog en vind het reuze vrolijk en je kaart ziet er geweldig uit en dat met de eerste keer kleuren met stift,dus werd gelijk je volger!!
groetjes van corry

Liesbeth zei

Mooi gemaakt hoor Claudia, bedankt voor je deelname aan de NKU uitdaging.
gr. Liesbeth

Josje zei

Mooi kaartje ik ken deze stiften helemaal niet, maar je hebt het mooi ingekleurd

Jolara zei

ontzettend mooi liefs joyce

Ria zei

Mooie kaart Claudia
Gr Ria

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Lieve groetjes Marianne

Marga50 zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij de NKU. Groetjes Marga.

lenywim35 zei

Net begonnen lees ik, en dan al zo'n mooi blog en mooie kaart.
Via via kwam ik op je blog en zal het vaker volgen.
gr Leny