Volgers

dinsdag 12 februari 2013

Een bloemetje voor jou

Hoi,

Eerst en vooral wil mijn nieuwe volgers verwelkomen. Welkom, Anja, Ria, Nathalie en Joke.  Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en dat je deze volgt.

Nu over mijn kaartje. Ik heb tussendoor even een kaartje gemaakt.  Dit kaartje heb ik gemaakt volgens een sketch dat ik bij NKU gevonden heb.

Grtjs
Claudia






Gebruikte materialen:
cardstock, 3D design: action
mal: Marianne Design
Eyelet: Ooit gekocht op een hobbybeurs in Dordmund

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie kaart Claudia in mooie kleuren.Groetjes Joke

nans'creablog zei

Hele mooie kaart Claudia. Fijn dat je al zoveel volgers hebt.

Groetjes,
Nans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren, prachtig plaatje en leuke dtails.
Gr. Anja

Nelleke zei

Mooie kaart en mooi papier heb je gebruikt.
Dit is ook weer een idee wat ik met die bloemenmal kan maken. ik heb die namelijk ook.
Groetjes, Nelleke

karin zei

Hoi Claudia,
Ik kon je blog eerst niet vinden. Wat een mooi kaartje dat je hebt gemaakt. Schattig !
gr.
Karin

Antoinette Voorn zei

Superrr kaartje en mooie kleuren!

Gr Antoinette