Volgers

zondag 10 februari 2013

Winters kaartje

Hoi,

Buiten is alles bedekt met een wit tapijt, dus past een Winters kaartje wel in het plaatje. Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van EKEF.
De opdracht is: maak een winters kaartje volgens sketch en al dan niet voorzien van een sneeuwman. Het plaatje heb ik ingekleurd met spectrum noir stiften.

Grtjs
Claudia




Gebruikte materialen:
cardstock: weet ik niet meer
decopapier, bloemen, pons, stans grote bloem op achtergrond, eyelet: boekenvoordeel
plaatje: op het internet
blauw papier: lidl
stempel en stempelinkt: action
stans blaadjes: Marianne Design

8 opmerkingen:

nans'creablog zei

Je hebt er een mooi winters kaartje van gemaakt Claudia. Was ook een leuke sketch hé, heb zelf ook meegedaan.
Veel succes.

Fijn weekend.
Nans

Jolara zei

wat een plaatje, geweldig ! liefs joyce

Anoniem zei

Hoi Claudia,

Wat een ontzettend leuk winters kaartje heb je gemaakt. Bedankt dat je mijn volger bent geworden, ik ook gelijk bij jou.

Groetjes,
Nathalie

Nelly zei

Mooie sneeuwpop en leuke uitwerking van de schets.

Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

Groetjes Nelly

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Met mooie kleuren en leuke details.
Gr. Anja

anja curvers zei

Heel erg mooi gedaan hoor gaaf kaartje met mooie kleuren. Leuk dat je meedoet bij EKEF.

Anoniem zei

Hallo Claidia
Wat leuk dat je volger bij mij bent geworden ben gelijk bij je gaan kijken op je blog en ook jij maakt mooie spullen.De bloemetjes de je gemaakt heb zien er erg prachtig uit.ook de kaart die je voor EKEF heb gemaakt is erg mooi.leuk in de kleur blauw.Ben ook gelijk volger bij je geworden.Groetjes Joke

Nelleke zei

Mooie kaart en mooie kleur blauw heb je gebruikt.
Groetjes, Nelleke