Volgers

zondag 15 juni 2014

A loving welcome......

Hoi,

Gisteren heb ik een kei leuke event in Cart 'n crap art in emblem achter de rug. Het event stond in het teken van speciale gelegenheden: geboorte, pensioen, diploma..... De resultaten van de gemaakte kaartjes zal ik nog tonen (heb er nog geen foto's van getrokken). Vandaag heb ik een geboortekaartje gemaakt op bestelling. Ik ben zelf heel tevreden over het resultaat. Het is een easelkaart geworden. Prentje heb ik gevonden op Pinterest.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch 'N Dies: challenge: 9 anything goes
Crafting for all seasons: challenge 79: don't be square

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: action
tekst: Joy craft
digi: Pinterest en ingekleurd met copics
easelkaart heb ik uitgesneden met de silhouette
mallen: Joy craft

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


22 opmerkingen:

Malika zei

Dit is echt een prachtige kaart, mooie kleuren ook

Malika

Ans Gilbert zei

wat mooi Claudia,
Leuk model, prachtige digi en tekst, super..liefs Ans

Marfien zei

mooi, lief en pracht model, vast voor een prachtige meid.

!neke zei

Zo mooi !

Anita Meijer zei

Wat een schitterende babykaart Claudia, ik vind hem super, volgens mij heb ik dit plaatje ook nog in mijn computer staan, je brengt me op ideeen.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Wauw prachtig geboortekaartje!

Jolanda zei

OOO wat een mooi en lief kaartje is dit geworden. Heel mooi gedaan en leuk model.

Liefs Jolanda

Hermien zei

mooi kaartje Claudia

Groetjes Hermien

corryskaart zei

ziet er geweldig uit!!! en ja pinterest is een erg leuke site
groetjes corry

Anoniem zei

Heel mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

GerJanne zei

Prachtig kaartje is het! En wat een mooi model!
GerJanne

Marcella zei

Hoi Claudia
Een geweldige leuke model kaart is het weer .
Groetjes Marcella

ANJA 3D zei

Aaach, wat een schattig kaartje. Schitterend gemaakt.
Groetjes, Anja

karin zei

een prachtige Easelkaart Claudia.
groetjes,
Karin

jolanda zei

prachtige kaart

Je@net zei

Kwam via via op je blog en ben meteen maar volger geworden. Wat een leuke kaarten maak je. Ook deze easelkaart is een plaatje.
Nog een fijne dag!

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een leuke babykaart heel erg mooi gemaakt. eens wat anders. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een leuke babykaart heel erg mooi gemaakt. eens wat anders. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een leuke babykaart heel erg mooi gemaakt. eens wat anders. Groeten Trijntje

flossbite zei

So cute I want to cuddle it! Thanks for joining us at CFAS.
Hugs
Fiona DT x

Carmen zei

Amazing card so realistic! Thanks for entering this challenge at Sketch N' Dies. Hope we will see you again next challenge. Good luck!

chanya13 zei

Beautiful card, sweet image , wonderful colour combo. Thanks for joining us at Sketch N'Dies. I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka