Volgers

vrijdag 27 juni 2014

DT Friday Sketch 72 - REMINDER

Hoi,

Vorige week is er een nieuwe challenge bij Friday Sketch Challenge van start gegaan . Maar door computer problemen kon ik deze niet mee aankondigen. Vandaar dat ik deze keer een reminder op de blog plaats.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is Digi Stamp Boutique Het prijsje dat je kan winnen is een waardebon van £5.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 72. Ik heb dit kaartje gemaakt voor  onze buurjongen zijn verjaardag. Hij is een grote fan van de rode duivels.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Ziezo knutsels: challenge 1 - verjaardag

gebruikte materialen:
cardstock: AC
tekst: Joy Craft
digi: magnolia en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft
vlaggen heb ik zelf gemaakt met restjes cardstock
gouden lint, komt van een cadeau verpakking

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


19 opmerkingen:

Marfien zei

Een echte FAN kaart en na de overwinning van gisteren zal deze kaart een ereplaatsje krijgen.

Anoniem zei

Geweldig, Claudia!!!
Creatieve groetjes, Gaby

lenywim35 zei

LEUKE JONGENSKAART.
Zo gezellig ook. gr leny w

carla zei

O Claudia deze is toch wel heel mooi. Je gaat er dat jongetje uit de buurt een heel groot plezier mee doen. Vooral nu onze Rode Duivels het zo goed doen.
Schitterend gemaakt.
Groetjes,
Carla

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Claudia.
Zeker weten dat tie enorm in de smaak gaat vallen bij je buurjongen!

karin zei

Leuke voetbalkaart Claudia !
Heb je mijn berichtje via mail ontvangen ?
groetjes,
Karin

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
wat een gave kaart,erg leuke digi..
liefs Ans

jolanda zei

mooie kaart

Miranda V zei

Hoi Claudia! Ik zie dat je de snijmal van Joy hebt gebruikt, die ook in het assortiment van ZieZo Knutsels zit. Wat een leuke themakaart, deze kaart krijgt vast een speciaal plekje. Bedankt voor je inzending!

Groetjes, Miranda
Designteam ZieZo Knutsels

corryskaart zei

hoi claudia
wat een leuke gave voetbalkaart echt iets voor een voetballiefhebber!!
groetjes corry

Antoinette Voorn zei

Leuke voetbal kaart!

Anita Meijer zei

Wat een superleuke kaart Claudia, top.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Wat een leuk kaartje Claudia, ja die duivels doen het nog steeds goed bij WC voetbal. Spannend hoor, maar dat mag ook wel na 12 jaar niet geselecteerd te zijn. Erg leuk gemaakt dit kaartje, en dat zal zeker in de smaak zijn gevallen dat weet ik zeker. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

Gea zei

Leuke kaart gr Gea

GerJanne zei

Ah, dat zal een echte Rode Duivels fan wel helemaal geweldig vinden. Zo leuk alles in de Belgische kleuren. Hij zal ermee in zijn nopjes zijn!
Groetjes,
GerJanne

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Lisbeth zei

hoi Claudia
echt een super tof kaartje
grtjs lisbeth

Bep zei

Hoi Claudia,

Wat een leuke kaart zeg zo helemaal in detail geweldig.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

Grietje zei

Leuke kaart, eens zien of ze vanavond ook winnen van de VS dat zou top zijn, straks is de finale Nederland-België ;)
Groetjes Grietje