Volgers

zondag 1 juni 2014

Fijne dag!

Hoi,

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volger "De Hobbydroom" verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

En ik ben terug. We hebben een geweldige 3 daagse gehad in Disneyland. Moe maar heel tevreden blikken we hier allen terug van onze uitstap. Vandaag is een "rustdag" geworden. Valiezen uitpakken, wassen...... en verder niets doen.............. behalve een kaartje maken.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
PMUS: challenge 142 - flowers
NKU: uitdaging 67 - schets met thema lente
CCC: uitdaging 45 - gebruik knopen
MBDGD: challenge: gebruik knopen
DSCC: challenge 17 - tuinkaart

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: Lawn fawn
plakparels: action
mallen: Joy craft
digi: Bestie en ingekleurd met copics
tekst: weet ik niet meer
knoopjes: boekenvoordeel
Verder heb ik nog wat bloemen gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


23 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Leuk joh Disneyland! Je Bestie staat er weer vrolijk op en mooi gemaakt!

Billie A zei

Beautiful card and love the image, butterflied and flowers. Thanks for playing along with us at Paper Makeover for our flowers challenge. Hope to see you back for our next challenge.

Billie A zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Lenie zei

wat een mooie en vrolijke kaart en ja eurodisney is erg leuk hé.
groeten Lenie

Ria zei

Mooie kaart Claudia,mooie details ook.
Groetjes Ria

Joukje zei

Een prachtig kaartje Claudia!
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
Groetjes van Joukje

Wilma zei

Die rustdag pakt heel MOOI uit met dit MOOIE lente-kaartje Claudia.
LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

Anoniem zei

Geweldige kleurrijke kaart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

corryskaart zei

hoi claudia
ja disney is echt genieten net als ik nu doe van je prachtige kaart
groetjes corry

jolanda zei

hele mooie vrolijke kaart

karin zei

dat je nog tijd vind om een kaartje te maken als je net terug bent van een weekendje weg :)
Lief kaartje !
groetjes,
Karin

nans'creablog zei

Een hele mooie en vrolijke kaart Claudia.
Fijn dat je meedoet met de challenge van MBDGD. Veel succes.

Groetjes,
Nans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, claudia. Heel mooi gemaakt.
Wat leuk 3 dagen disney. is het weer nog een beetje mee gevallen. Maar zo te lezen hebben jullie flink genoten.
Groetjes, Anja

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Drie dagen Disney een leuk maar vermoeiend uitstapje..je kaart met Bestie is weer super..
liefs Ans

Jolanda zei

Een heerlijk kleurig en fleurig kaartje. En wat een schitterende bloemen in het hoekje. Top Claudia. En dat na drie dagen disney. Petje af hoor.

Groetjes en liefs Jolanda

Anita Meijer zei

Wat heerlijk Disneyland Claudia. Je kaartje vind ik schitterend, heel erg mooi.
Liefs van Anita

Grietje zei

Wat een leuk uitstapje! En wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Die mal blijft het goed doen op een kaart... Leuke digi ook.
Groetjes Grietje

Monique zei

Wow Claudia, wat een vrolijke kaart. Prachtig die bloemen.
Lieve groetjes, Monique

Kreatief met Maria zei

Mooie kaart en leuk met al die vlinders. Fijn dat je meedoet met de uitdaging bij DSCC en CCC, Succes!
Groetjes Maria

anncreatief zei

Prachtige kaart en bedankt dat je meedoet met de uitdaging van NKU en succes.
Liefs Anneke

Anja zei

Hoi hoi,
Wat een geweldige vrolijke kaart is dit. En wil je dan ook bedanken voor het meedoen bij MBDGD.

Lieve gr Anja (DT)

Connie Leman zei

Super leuke en vrolijke kaart is dit Claudia !! En die vlindertjes er bij maakt het voor mij helemaal af ! Top ! Bedankt ook voor je reactie daarnet op mijn blog ...ondertussen zou het "probleem" met de foto's opgelost moeten zijn ...'t zou leuk zijn mocht je es willen testen voor me, zodat ik weet dat het oké is ;-) - alvast super bedankt !!

Groetjes en liefs,
Connie

Anja zei

Hoi hoi,
Wat een schitterende vrolijke gekleurde kaart is dit geworden. Ik wil je dan ook hartelijk bedanken voor het meedoen bij DSCC.

Lieve gr Anja(DT)