Volgers

woensdag 11 juni 2014

Voor de jarige

Hoi,

Het schooljaar loopt hier stillaan op zijn einde. Nog 2 weekjes te gaan en dan hebben de kinderen weer 2 maanden vrij. Jarno zit midden in zijn toetsenweek. Maar Jarno is een hele goeie student. Dus maak ik mij geen zorgen. Joran heeft ook "kleine" toetsen. Ze zit nog maar in het 2de leerjaar. Volgend schooljaar zal het voor Jarno een grote stap zijn, want dan gaat hij naar de middelbare school.

Ondertussen heb ik deze namiddag een kaartje afgewerkt. Deze is voor mijn schoonvader die binnenkort verjaart. Jarno vond het best een grappge, maar stoere kaart.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
ABC Challenge: challenge M = is forMonochromatic
PMUS: challenge 144- For the men
Bugaboo: challenge June - Anything goes
Sketch 'N Dies: challenge 8 - schets

gebruikte materialen:
cardstock: AC en pipoos
ribbelkarton: weet niet meer - heb ik al heel lang
DP: boekenvoordeel
tekst: happy stamp
digi: gevonden op pineters en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft en die cut

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


16 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad, een stoere maar grappige kaart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

karin zei

Die is leuk ! Ik heb die digi ook al eens gebruikt op een kaartje. Je kaartje is heel mooi afgewerkt.
groetjes,
Karin

Antoinette Voorn zei

Spannend hoor voor Jarno! Je kaart is super leuk en hij is stoer door het papier en de Gears!

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Je kaartje is door de digi heel grappig en lekker stoer door de gears, gave kaart, liefs Ans

jolanda zei

mooie kaart met grappige afbeelding

Hermien zei

Wat een leukerd Claudia

groetjes Hermien

GerJanne zei

Wat een leuk mannenkaartje heb je gemaakt!
Enig!
GerJanne

corryskaart zei

erg leuke en grappige kaart met dat kereltje en al die tandwieltjes
groetjes corry

Ria zei

Leuke kaart Claudia.
Groetjes Ria

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Groetjes, Anja

Tammy Miller zei

What a great project, very cute!! Thanks so much for joining us for our June Anything goes Challenge at Catch the Bug, Don’t forget to check out The Bug Blog for our new Challenge that starts Saturday!

Mojca zei

Waw such a gorgeous project! thank you for joining us at ABC Challenge. Hugs! Mojca

sammi zei

Fabulous project! Love the use of the cogs. Thank you so much for linking up with us in our “June Anything Goes” challenge at Catch The Bug! Please join us, again, next time, for a new challenge and more chances to win! ~~Sammibug~~ DT Member For Bugaboo Stamps

Emily Shroom zei

Awesome gears and great male card!

chanya13 zei

Beautiful masculin card, sweet image , wonderful colour combo. Thanks for joining us at Sketch N'Dies. I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka

Unknown zei

Prachtige kaart bedankt voor je deelname bij sketch 'n dies liefs Tonnie DT