Volgers

vrijdag 6 juni 2014

DT Friday Sketch 71

Hoi,

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is en het prijsje dat je kan winnen kun je HIER vinden

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 71
Ik heb deze gemaakt voor een nichtje van Wim die binnenkort 18jaar wordt. Ik het eerst het doosje gemaakt (had ik al een paar weekjes geleden gemaakt). Met de restjes van de doos heb ik het kaartje gemaakt. Het is een criss cross kaart geworden. Heel leuk om te maken.







Sketch by Shirley
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Miekelotte: challenge 23 - de vrouw
DCZ: maandchallenge 10 - bingo - ik heb gekozen voor stempel - roze - bingo

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: action
digi: Bestie en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft en MD
kant: heb ik eens gewonnen
Verder heb ik de randen bewerkt met distress inkt en versierd met wat bloemen.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen. 


19 opmerkingen:

Monique zei

Blijft leuk dit model. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt.
Liefs, Monique

Aya zei

Prachtige kaart. De kris-kros form geeft het net iets extra's en met dat prachtige doosje is het echt af.
Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
Lieve groetjes Aya

Anoniem zei

Prachtig kaartje en idem doosje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

karin zei

Ik heb je kaartje net bewonderd bij Friday Sketches. Heel mooi !!!
groetjes,
Karin

jolanda zei

schitterende creatie

!neke zei

Het is een geslaagd project geworden!
Mooi!

carla zei

Een heel mooi voorbeeldje laat je weer zien.
Leuk idee zoals je de sketch verwerkt hebt in dit kaartmodel.
Prachtig !!!
Groetjes,
Carla

Marcella zei

Hoi Claudia
Wat een geweldig leuk doosje zo .
mooi die kaart er zo in .
ga ik onthouden echt heel leuk .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

Ans Gilbert zei

Hoi Claudis,
Leuke combinatie van doosje en kaart, dat zal de jarige vast heel leuk vinden..fijn Pinkster weekend, liefs Ans

Hermien zei

Je gaat haar maar mooi verrassen met al je die zelf gemaakte spulletjes leuk hoor!

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Supermooie creatie Claudia! Dat zal je nichtje geweldig vinden!
Groetjes
GerJanne

Ans S. zei

Wat een prachtige creatie, super mooi gemaakt.

Groetjes Ans

nans'creablog zei

Een supermooie creatie Claudia.

Groetjes,
Nans

Ingrid Reyners zei

Leuk model van kaart, en je hebt het heel leuk verder afgewerkt Claudia, ziet er weer goed uit. Geniet van het weekend, groetjes, Ingrid.

Antoinette Voorn zei

Je kaart is weer helemaal schitterend, een toppertje! en het doosje erbij super mooi!

Bep zei

Hoi Claudia,

Je kaart is geweldig blijft een leuk model en het doosje is ook heel erg leuk.

Lieve Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Karin zei

Een super leuk kaartje met bijpassend doosje, echt wat wij vrouwen fijn vinden, lekker shoppen!
Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelotte is Challenging You.
Groetjes Karin DT-team Miekelotte

anncreatief zei

Echt heel mooi gemaakt,..
Veel knutsel plezier verder en een fijne zondag
Liefs Anneke

Heleen zei

Je hebt er een super leuke kaarten doosje van gemaakt. Leuk dat je meedoet met de uitdaging van DCZ.
Lieve groetjes,
Heleen