Volgers

maandag 23 juni 2014

kaart en doosje

Hoi,

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volgers Jeanet en Gea verwelkomen. Leuk dat jullie volgers zijn geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Dan wil ik mij graag verontschuldigen dat ik de laatste week niet veel op jullie blog ben komen kijken. Mijn laptop en pc hebben het samen begeven. Ondertussen is de pc hersteld, maar mijn laptop is volledig gecrached. Ik ben alles kwijt en had geen back up genomen. Stom hé. Ondertussen heb ik al een nieuwe laptop besteld. Maar ik heb niet stil gezeten hoor. Ik heb een doosje en bijpassend kaartje gemaakt voor de juf en meester. Vrijdag is het de laatste dag school en dan hebben de kinderen 2 maanden vakantie.












gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: Authentique en ?? (weet het niet meer)
tekst: Joy craft 
letters: ???
mallen: Joy craft en Md

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen. 


5 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi claudia
ja het is een ramp als de pc kapot gaat maar je hebt intussen wel hele mooie setjes gemaakt, echt iets om trots op te zijn
groetjes corry

Ria zei

Leuke kaart en doosje Claudia.
Wat naar dat PC en Laptop stuk zijn.
Ik sla alles op op externe schijven,zo ben je nooit wat kwijt.
Groetjes Ria

carla zei

Prachtige creaties Claudia.
Dat was wel miserie als alles tegelijk stuk geraakt.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

hoi claudia,
wat heb je 2 leuke afscheids cadeautjes gemaakt, ik hoop dat je weer snel kunt bloggen, liefs Ans

GerJanne zei

Wat een leuke sets heb je gemaakt! Enig als afscheidscadeau voor de meester en de juf!
Wat zullen ze blij zijn!
Groetjes,
GerJanne