Volgers

maandag 23 juni 2014

Je hebt post

Hoi,

Vandaag is Joran naar de boerderijklassen. Wat doet het toch raar dat ze niet thuis is. Gelukkig mag ik haar morgen al terug gaan halen. Ik hoop dat ze het ginder naar haar zin heeft. Om mijn zinnen te verzetten heb ik maar een kaartje gemaakt. Jarno was bij een vriend gaan spelen en mijn Wim was samen met zijn vader de haag aan het snoeien. Dus tijd genoeg om te knutselen. De foto's zijn niet goed van kleur, maar ik krijg het via de pc niet beter. Misschien lukt het binnenkort weer beter wanneer ik de laptop terug heb.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW 2: challenge 18 - schets
Bugaboo: challenge bingo: starts with b = butterflies/ bling/players choice
KIC: challenge 36 - vlinders

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: action
tekst: Joy Craft
stempel: Joy Craft
mallen: Joy craft
Verder heb ik hier en daar een beetje embossingpoeder goud van WOW gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


20 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart, Claudia. En wat een mooie papiertjes heb je ervoor gebruikt!

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt.
Groetjes, Anja

Nelleke zei

Mooie kaart weer. Trouwens nog heel hartelijk bedankt voor jou felicitatie kaartje. Ik dacht wat is dit? Normaal laat ik ze dicht tot mijn verjaardag. Nu even open gemaakt, maar. Vrijdag haal ik hem echt uit de envelop. Super leuk van je. Groetjes, Nelleke

Hennie Kloppenburg zei

Leuke kaart is het geworden, zo vrolijk met al die vlindertjes.
groetjes, Hennie

Hermien zei

Je kaartje ziet er weer prachtig uit Claudia, bedankt voor je deelnamebij KIC

groetjes Hermien

Grietje zei

Prachtig kaartje leuk die vlinders met embossing maakt het net even anders.
Groetjes Grietje

Heide zei

Very pretty and such bright colorful papers. Thanks for joining us this week.
Hugs, Heide SSW2-DT

Lisbeth zei

hoi Claudia

leuk kaartje de vlinder is mooi ingekleurd en Joran zal het super hebben op boerderijklassen
grtjs lisbeth

karin zei

Dus lekker even tijd voor jezelf :)
Mooi kaartje Claudia !
groetjes,
Karin

Marfien zei

Dat de foto wat minder is ligt niet aan je PC maar gewoon aan het buitenlicht. Neem van een kaart maar eens 3 foto's, eentje 's morgens een in de middag en een in de avond en je zult zien dat ze heel verschillend zijn. Mooie vlinderkaart, leuk met het goud.

Linda Anderson zei

How beautiful!! Your image is stunning. Love the die cut butterflies across the top too. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday 2.

Linda

Anoniem zei

Wat een mooi lief kaartje, Claudia!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sharon Basel zei

This is gorgeous Claudia - very dramatic and elegant. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday!
Sharon

Antoinette Voorn zei

Eindelijk doet Blogger het weer goed, vandaar dat ik nu pas langskom.Leuke kleurencombi heb je gekozen, je kaart ziet er super uitd

Tammy Miller zei

What a great project, very cute!! Thanks so much for joining us for our June Bingo Challenge at Catch the Bug! Don’t forget to check out The Bug Blog for our new Challenge that starts tomorrow!

Linda zei

Hoi Claudia,

Wat is je kaartje leuk geworden!
Zo grappig dat we beiden dezelfde stempel hebben gebruikt maar dat jij er een heel andere look mee hebt weten te creëren!! Gaaf hoor ook zulke lekkere felle kleuren :)
Dankjewel dat je mee doet aan onze vlinder challenge.
Groetjes, Linda DT-KIC

Stephanie zei

Very cute card, thanks for playing along with our challenge last week at Catch The Bug and we hope to see you again this week.

Kimmie zei

Hoi Claudia!

Je hebt echt een prachtige kaart gemaakt!

Dank je wel voor je bijdrage aan KIC Challenges!

XXX Kim

Becky G zei

Claudia, your card is beautiful! Thanks for joining us in our Bingo challenge at Catch The Bug. Hope you'll join us again next week.

Smiles'
Becky G
Bugaboo DT

Creaine zei

Mooie kaart heb je gemaakt. Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
groetjes Ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/