Volgers

vrijdag 4 juli 2014

DT Friday sketch 73

Hoi,

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is FaeryInk Het prijsje dat je kan winnen kan je hier vinden.

Onlangs heb ik een candy gewonnen van Anneke. Omdat ik vergeten ben om daar een fotootje van nemen, wil ik Ann langs deze weg nog bedanken. Super leuk!!!! Het onderstaand kaartje heb ik gemaakt met DP van Anneke.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 73





gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: van Anneke
digi: Fairylink en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft 

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

7 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke uitwerking van de schets!

Ans Gilbert zei

Prachtig kaartje volgens sketch,
leuke digi en heel mooi papier,
liefs Ans

Grietje zei

Leuke sketch en mooi voorbeeldkaartje. Leuk gevonden die mal van de steentjes in de hoekjes
Groetjes Grietje

Jolanda zei

Heel mooi kaartje zo naar aanleiding van de sketchs en idd heel mooi dp heb het zelf ook al vaak gebruikt.

Fijn weekend en liefs Jolanda

Malika zei

Heel leuke kaart, mooie kleuren

Malika

ANJA 3D zei

Schitterende kaart en wat een leuke sketch. Je voorbeeld kaart is een prachtig voorbeeld.
Groetjes, Anja

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria