Volgers

zaterdag 26 juli 2014

Terug uit vakantie

Hoi,

We zijn terug uit vakantie. Het laatste kaartje dat ik plaatste van voorgeprogrammeerd en zonder het te weten op de 'verkeerde' dag gepost. Het was toen nl nationale rouw in Nederland. Mijn excuses daarvoor.

Wat leuk toen we gisteren thuiskwamen (net op mijn verjaardag) ik ik mocht zoveel mooie kaartjes openen. Bedankt Anita, Jolanda, Ineke, Anja, Fenneke, Hermien, Jolanda, Bep, Nelleke, Gerjanne, Carla en  Jeanet.
Ook bedankt voor de mooie stempels en stansjes die ik mocht ontvangen :).

Ik heb mijn woorverificatie ingeschakeld (hopelijk is dit tijdelijk) omdat ik veel last heb van spam. Sorry daarvoor.

Ik zal dit weekend zeker proberen om mijn blogronde terug up to daten.


grtjs
Claudia

13 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Hoi Claudia, nog van harte! (Nog eens)
Ik had al zoiets ...die is op vakantie. Ja dus. leuk gehad ?
Ik zie mijn naam staan, ha fijn te weten dat de kaart is aangekomen. Graag gedaan! Leuk om zo verrast te worden als je thuis komt.
Groetjes Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag, fijne vakantie gehad..en nu weer aan de slag, liefs Ans

carla zei

Hoi Claudia,

Lekker ontspannen van je vakantie?
Dat is leuk thuiskomen met zoveel post. Mijn kaartje zat er vast ook al tussen? 'k Zie de namen in je bericht staan en daar staat Carl, hihi zal ik moeten zijn zeker, waar de a van afgevallen is.
Fijn weekend.
Groetjes,
Carla

Marijke zei

Hoi Claudia,

volgens mij ben je in hetzelfde hotel op vakantie geweest als wij enkele jaren geleden. Is weer even wennen als je thuis bent hé. Maar als het op vakantie altijd prachtig weer was, zal de hoeveelheid was wel meevallen zeker?
Heb jij mijn kaartje ook al gehad? Ik had het vorige zondag aan Lisbeth meegegeven.
Groetjes,
Marijke

Je@net zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, Claudia. Hebhen jullie het naar de zin gehad?
Fijn dat de kaart goed aangekomen is.

Ingrid Reyners zei

Gefeliciteerd alsnog met je verjaardag Claudia, hopelijk heb je een hele leuk vakantie gehad, en heb je lekker bij kunnen tanken. Groetjes, Ingrid

Trijntje zei

Hoi Claudia. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag nog. Door de vakantie perikelen en het mooie weer heb ik deze candy en dus je verjaardag ook even gemist. Anders had je van mij ook een kaart gekregen. leuk al die verjaardagskaartjes. Fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad. Groeten Trijntje

corryskaart zei

hoi claudia
alsnog van harte gefeliciteerd en had ik het geweten dan had je zeker een kaart gekregen maar die warmte is voor mij een crime dus moet het rustig aan doen! hopelijk heb je een fijne vakantie gehad
groetjes corry

Bep zei

Hoi Claudia,

Welkom terug en ik wil je nog van Harte feliciteren met je verjaardag hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.

Liefs Bep ☺ ☺ ☺

ANJA 3D zei

Fijn om te horen dat je een fijne vakantie heb gehad. Tja, jij kan ook niet van te voren dat wij een dag van nationale rouw zouden hebben. Dus een excuus hoef niet. Maar wel heel lief van je. Leuk hé, al die leuke kaarten die ontvangen.
Als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En heb je een fijne vakantie gehad?

Groetjes, Anja

Jolanda zei

Hoi Claudia als nog van harte gefeliciteerd hoop dat je een leuke dag heb gehad en natuurlijk ook een fantastische vakantie. Batterij is opgeladen en wie weet wat er weer voor moois hier komt te staan.

lieve groetjes jolanda

ffenneke zei

Fijn om te lezen dat mijn kaartje is aangekomen.
En je had in ieder geval een toepasselijke kaart gepland, je kon toch ook niet van te voren weten dat er zoiets zou gebeuren.
Liefs Fenneke

Antoinette Voorn zei

Van harte met je verjaardag en hopelijk een super vakantie gehad!Wat een prachtig kaartje, leuk om te maken in allerlei kleurtjes super hoor!