Volgers

zondag 13 juli 2014

Paars??

Hoi,

Wat doe je bij een regenachtige zondag? Knutselen natuurlijk. Jarno is met de loom bands bezig om weer iets leuks te maken. Joran daarentegen is de Picasso in haar naar boven aan het halen. Ze is heel creatief aan het schilderen. En ik, ik knutsel natuurlijk ook. Ik het een kaartje gemaakt met witte en paarse tinten. Een tekst heb ik nog niet op gedaan, zo kan ik nog kiezen voor welke gelegenheid ik die ga gebruiken.

Tevens zou ik ook graag, Marfien Lisbeth en Karin voor hun mooie kaartje die ik reeds mocht ontvangen.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch N' Dies: challenge 10 - schets
C&S: uitdaging 214 - maak een kaart van 20 x 10 cm
CFAS: challenge 81 tic tac toe: ik heb gekozen voor flowers - purple - buttons

gebruikte materialen:
cardstock: ??
DP: action
digi: bugaboo en en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft
knoopjes en bloemen: boekenvoordeel

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


20 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooie kaart met prachtige kleuren.
Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
Groetjes Miranda

Je@net zei

Geweldig, Claudia, wat een leuke afbeelding. Een erg leuke kaart zo!
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

Anoniem zei

Mooi gemaakt in mooie kleurtjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marfien zei

Een echte tienerkaart voor meiden die te groot worden voor een kinderkaart. Tof kaartje

Grietje zei

Wat een prachtig kaartje, mooi die paars tinten. Ik dacht hetzelfde vandaag, het gaat regenen dus lekker knutsel weer... alleen heeft het hier niet geregend :)
Groetjes Grietje

Wilma zei

Een heel MOOI kaartje Claudia in hele MOOIE kleuren. Enneh.....tekst kan inderdaad altijd nog.
Liefs Wilma ☺☺☺

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat eeb leuke digi, je kaart is prachtig in de paarse tinten,
liefs Ans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren en wat een leuke digi.
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Ha Claudia,
wat een gaaf kaartje is dit weer! Ik vind de afbeelding echt superleuk! En het formaat valt zo best mee. Ik heb ergens ook nog en grote liggen, misschien iets voor de challenge van C&S....
Groetjes,
GerJanne

CraftingMum zei

Lovely card, I love the shoes! I saw your card on Sketch n dies.x

Anita Meijer zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Claudia, super weer.
Liefs van Anita

corryskaart zei

hoi claudia
vind je kaart geweldig geslaagd zowel de afbeelding als de kleur is TOP!!
groetjes corry

!neke zei

Mooi kaartje Claudia!

Monique zei

Wauw! Super gedaan.
Groetjes, Monique

chanya13 zei

Beautiful card, sweet image , wonderful colour combo. Thanks for joining us at Sketch N'Dies. I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka

Unknown zei

Gave kaart en hele mooie kleur heb je gebruikt, bedankt voor je deelname bij sketch 'n dies en succes
Liefs Tonnie

Erica ♥ zei

Wat een leuke stempel en wat gaaf zi die kaart in het paars ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

adziamar zei

What a wonderful card, I love colours and all details.
Thank you for joining us at Sketch N'Dies.

Ellen zei

Mooie kaart, leuke afbeelding en prachtig geheel in het paars! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.

aussie aNNie zei

Wow a fabulous creations with so many gorgeous goodies on it...thanks for joining in our "Tic, Tac, Toe" challenge this fortnight....good luck in the draw...♥aNNie for {Crafting For All Seasons DT Member}