Volgers

maandag 7 juli 2014

Lieve papa.....

Hoi,

Het papiertje van gisteren vond ik zo mooi dat ik er gisteren avond nog een 2de kaartje mee gemaakt heb. En wie weet komt er misschien nog wel een 3de kaartje want ik het nog een beetje over.

Deze keer heb ik er een vaderdag mee gemaakt.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Kenny K: challenge 175 - anything goes - twist dots and stripes
Bugaboo: challenge July Anything goes
hobbyhome: challenge 11 - vaderdag kaart
Sketch Saturday: challenge 317 - schets

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: ik denk van Autenthique
tekst: ??
digi: Kenny K en ingekleurd met copics
mallen: Joy Craft
plakparels: action

Verder heb ik de randen bewerkt met distress inkt, Vintage photo.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


19 opmerkingen:

Hermien zei

Stoer kaartje Claudia, leuk gedaan

groetjes Hermien

Hermien zei

Stoer kaartje Claudia, leuk gedaan

groetjes Hermien

Anoniem zei

Lekker ruig Claudia!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Claudia!

Jolanda zei

Wat een gave mannenkaart is dit geworden. Geweldigggg.

Liefs Jolanda

corryskaart zei

wat een leuke mannenkaart vrolijk van kleur en toch lekker stoer
groetjes corry

Marleen zei

Wat een stoere kaart Claudia!
Echt super en mooi gekleurd.
Groetjes, Marleen

Grietje zei

Mooie mannenkaart, stoer plaatje.
Groetjes Grietje

karin zei

Die is leuk met dat plaatje van Kenny K.
Succes met de Challenges.
groetjes,
Karin

Lia zei

Wat een lekker stoer kaartje Claudia, leuk dat je meedoet met onze challenge bij Hobbyhome,
groetjes Lia

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Grappige digi en een stoere kaart heb je gemaakt,
liefs Ans

carla zei

Oeps ik zie dat ik er enkele heb gemist.
Ja 'k ben al even druk bezig voor de vakantie vandaar, maar bij deze ben ik weer bij.
Leuke kaartjes heb je gemaakt. Mooi samengesteld met prachtige materialen.
Groetjes,
Carla

nans'creablog zei

Een superleuke kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Erica ♥ zei

Super mooie kaart, en weer zo tof gekleurd ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Anita van Merode zei

Stoer, geweldige mooie kaart!
Mooie stempel en mooie kleuren.
Groetjes Anita

Kathy zei

Great color combo, I really love the gear die cuts, too. Thanks for joining our anything goes challenge at Catch the Bug

Doris knippenenplakken zei

Heel mooi gaaf kaartje .
Groetjes Doris

Vannessa zei

Great Steampunk feel to your card. Thanks for joining in the Sketch Saturday Challenge this week.

Hugs, Vannessa
Sketch Saturday DT

Debra Miller zei

Great card Claudia, love the gear die cuts. Thanks so much for joining us at Sketch Saturday this week! Hugs Deb