Volgers

woensdag 16 juli 2014

Kerstkaart n° 15

Hoi,

Eindelijk nog eens een kerstkaartje. Mijn goede voornemen om elke week een kerstkaartje te maken, kan ik niet meer waarmaken. Ik denk dat het al bijna 6 weken geleden is dat ik er ééntje gemaakt heb. Dus nu maar snel beginnen met kerstkaartjes maken, want anders heb ik er niet genoeg tegen het einde van het jaar.


Dus hier komt mijn kerstkaartje in niet traditionele kleurtjes.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
KIC: challenge 3 Kerst in paars, zilver en bruin
Christmas All Year Arround: Challenge July - not traditional colors
The Sketchy Challenge: challenge 76 - kerstkaart met of zonder schets

gebruikte materialen:
cardstock: AC en pipoos (zilver)
DP: action
digi: gevonden op pinterest en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft
lint en touw: eigen voorraad
tekst: Joy craft

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


10 opmerkingen:

Hermien zei

Mooi kerstkaartje Claudia...

groetjes Hermien

!neke zei

Wat een leuke kaart!
De pakjes op de kaart zijn heel gaaf!
De kleuren combi is mooi!

jolanda zei

hele leuke kaart

Malika zei

Prachtige kerstkaart hoor

Malika

Je@net zei

Wat is tie leuk geworden, Claudia.
Nog een fijne dag!

Ans Gilbert zei

Prachtige kerstkaart Claudia,
wat heb je een mooie rand gebruikt,
groetjes Ans

Marleen zei

Schitterende kerstkaart Claudia!
De cadeautjes zijn super leuk.
Groetjes, Marleen

Creaine zei

wow wat een mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
groetjes Ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

GerJanne zei

Wat een schatje! Heel lief plaatje heb je gebruikt. EN het lukt mij ook niet om elke week een kerstkaart te maken, maar misschien komen er ook wel weken dat ik er 2 maak...
Groetjes,
GerJanne

Cordine zei

Mooi kaartje!
Bedankt voor het meedoen met ons op Sketchy challenge's!
Groetjes
Cordine