Volgers

donderdag 3 juli 2014

You make me :)

Hoi,

Wat een schitterend zomerweertje. Mijn huisje is opgepoetst, de kindjes zijn op logement, dus tijd om te knutselen. Deze namiddag heb ik een kaartje afgemaakt. Lekker fris.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Cheerful sketches challenge: challenge 13 - schets
MBDGD: maak een baby/kinderkaart

gebruikte materialen:
cardstock: AC en boekenvoordeel
DP: my minds eye
tekst: boekenvoordeel
mallen: Nellie Snellen
bakkertouw: blokker. 
digi: Besties en ingekleurd met copics

Wil ik nog graag meedelen dat ik bij DSCC in de top3 staat met mijn vlinderkaart.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

10 opmerkingen:

Grietje zei

Een prachtig kaartje, leuke digi.
Groetjes Grietje

Antoinette Voorn zei

Zeker heel fris en leuk gedaan met het touwtje!

Marfien zei

Mooi fris kaartje, de zon brengt ons toch vrolijke ideeën, vind je niet?

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
wat een leuke, frisse zomerse kaart, mooie kleurtjes en prachtig kleurwerk, liefs Ans

Engelchen zei

wat een leuk kaartje Claudia.
Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches.
Groetjes Geesje

Anoniem zei

Heel leuk lief mooi kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Claudia.
En gefeliciteerd met je top 3 notering!

Ria zei

Leuke kaart Claudia.
Groetjes Ria

Marjoleine zei

Erg leuke kaart Claudia! Leuk dat je mee doet met de Challenge van Cheerful Sketches!

Liefs,
Marjoleine (DT)

corryskaart zei

hoi claudia
een erg vrolijke kaart geworden en dat dessinpapier ziet er erg vrolijk uit
groetjes corry