Volgers

zondag 6 juli 2014

Help............mijn man is een klusser :)

Hoi,

Haha, nee hoor, mijne man is geen klusser (lees: met 2 linkse handen) Nee, hoor, hij kan behoorlijk knap knutselen. Dit is de titel van mijn kaartje. Ik vond het leuke titel. Heb een kaartje gemaakt voor een nieuwe huisje.

Deze namiddag heb ik een make en take gaan volgen in mijn favoriet hobbywinkeltje Cart 'n scrap art in Emblem. Vandaag kon je proberen te stempelen met Indigo blu large flake. Kei leuk om te doen en het resultaat is schitterend. Eens thuis moest ik er natuurlijk meteen een kaartje mee maken.

Maar eerst mijn verhuiskaartje. Het is een easelkaartje geworden.  De gears heb ik bewerkt met indigo blu large flakes, goude tinten.






Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW 2: challenge 19 - schets
Bugaboo: challenge July Anything goes
CCC: challenge 45 - easel of vormkaart
C&S: uitdaging 213 - laat je inspireren door een Tv programma - Ik heb gekozen voor: Help, mijn man is een klusser (VT4 - denk ik)

gebruikte materialen:
cardstock: AC  en bazill
DP: ik denk van Autenthique
tekst: C&S
digi: bugaboo en ingekleurd met copics
mallen: Joy Craft en de gears zijn bewerkt met Indigo blu large flakes
plakparels: boekenvoordeel

Verder heb ik de randen bewerkt met distress inkt, Vintage photo.

Hieronder nog een voor beeldje van met mijn eerste kaartje gemaakt met indigo blu large flakes, zilvertinten.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


15 opmerkingen:

Linda Anderson zei

Wow, talk about fabulous!!! Love your image and those fabulous gears! Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday 2.

Linda

jolanda zei

leuke kaartjes

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat is dat mooi spul om mee te werken,2 geslaagde kaarten, de 1ste met een leuke digi en de 2de is heel chique geworden,
liefs Ans

Anoniem zei

Mooie kaarten, Claudia. De eerste is helemaal super!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Erica ♥ zei

Je 'klus' kaart is echt heel gaaf geworden, en de andere is ook heel mooi ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Ria zei

Leuke kaart Claudia.
Groetjes Ria

Grietje zei

Leuk kaartje. Mooie vormgeving.
Groetjes Grietje

Je@net zei

Wat een leuke kluskaart, Claudia, super!
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

mulberry station zei

Oh who fun...I love all the gears. Thansk for joining us.
Nancy SSW2

Miranda Slagboom-de Groot zei

Erg leuk.
Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
Groetjes Miranda

Kathie zei

Oh Claudia your card is fabulous. What a great image and I do love
your wonderful colour choice and great embellishments. Just love those wheels and cogs. This is a great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs
Kathie SSW2-DT

Sharon Basel zei

This card is fantastic Claudia! So creative with the gears encircling the image to fit the sketch. Beautiful done. Thanks so much for playing along in the Sweet Sketch Wednesday challenge!
Sharon

Lisbeth zei

Hoi Claudia

mooi kaartje vond het wel een beetje spijtig dat ik niet mee kon, maar tijd met het gezin is ook leuk,
grtjs lisbeth

Stephanie zei

This is very cute, thanks so much for playing along in our anything goes challenge this week at Catch The Bug.

Tammy Miller zei

What a great project, very cute!! Thanks so much for joining us for our July Anything Goes Challenge at Catch the Bug! Don’t forget to check The Bug Blog for our 4th Annual Christmas In July Week long event!