Volgers

maandag 29 september 2014

Er is er ééntje jarig......

Hoi,

Deze namiddag was ik aan een kaartje begonnen op vraag van een vriendin. Ze mag binnenkort naar een feestje van één van haar vrienden die 50 jaar wordt. Het mocht een'pikant' kaartje worden. Ik ben natuurlijk meteen in mijn digis van Kenny K gedoken en kwam met deze schoonheid op de proppen. Kristel heeft al een sneak peak gekregen van wat het kaartje gaat worden en ze vond het meteen ok.

Dit is dan mijn kaartje.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Kenny K: challenge 180 - Anything goes - twist birthday
Digitally Sweet Challenge: challenge 107: music
Sketch Saturday: challenge 329 - schets
Artistique Inspiration Challenge: challenge 111 - Anything goes
Creative Card Crew: challenge 71 gebruik touw
PMUS: challenge 160 -favorite colors
Scr@pcard challenge: challenge 67 - felicitaties voor een man

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: what's up
mallen: Joy Craft en MD
tekst: Joy craft
distress inkt: vintage photo
plakparels: action
label: action
digi: Kenny K en ingekleurd met copics

Zaterdag was ik een workshop gaan volgen om een bureau organizer te maken. Deze heb ik gisteren afgewerkt.  En,........ zie hier het resultaat. Ben er eigenlijk zelf heel fier op. LOL





Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

15 opmerkingen:

paper fun zei

Fabulous card!! Just a lovely color scheme.

Thanks for joining out twine challenge at Creative Card Crew.

Mari

Lisa :) zei

This card is QUITE amazing!!

Erica ♥ zei


Hoi Claudia,

Jij schiet vooruit zeg met je kaarten,
je durft steeds meer, deze is wel
heeeeeel erg gaaf gemaakt !
En je organizer is ook erg mooi,
en zeer origineel, mooie kleuren gekozen ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Diana van Otterlo zei

Wat een ontzettend leuk kaartje en wat is die buro-organizer gaaf zeg!! Waar heb je die workshop gedaan?
Groetjes Diana

Ria zei

Mooie kaart en orginizer Claudia.
Groetjes Ria

jolanda zei

stoere kaart

martine zei

Hallo Claudia,
wat een geweldige mooie mannenkaart
heel sexy met die Kenny K digi
je organizer is ook super tof gedaan
ook heel fijn dat je meedoet aan de challenge van scr@p-cards
lieve groetjes DT-lid Martine

Faith A at Daffodil Cards zei

Amazing card, love everything you have done. Thank you for joining us at Digitally Sweet Challenges!

LURVE your desk organiser too.

Karen Wilson zei

Wow, that desktop organizer is amazing! Love your card too! Thanks for joining our "Musical" theme at Digitally Sweet!

Scraptastische hobby zei

Hoi Claudia,
Dit is een enorme blikvanger zeg...ik vind hem schitterend! Echt iets voor een vriend die 50 wordt, ik hou wel van zo'n humoristische kaart en je hebt zoveel mooie details gebruikt een topper!! En je organizer mag je ook heel fier op zijn ook een prachtige creatie....nu nog opvullen hè! Heel leuk dat je mee doe met de challenge van Scr@p-Cards!
Groetjes van Gerie en DT lid

Cynthia van der Wilk zei

Wat een handige organiser zeg. Leuk kaartje.

Margaret zei

Fabulous image and great card. Thanks for sharing with us at Creative Card Crew. Good luck. Maggie - DT

Unknown zei

Super project.Thanks for joining us at Artistic Inspiration with our weekly challenge. Hugs Tania (DT) xx

Unknown zei

Such a funky card! I love it :) Thanks for joining our twine challenge at Creative Card Crew this fortnight :)

Unknown zei

Such a funky card! I love it :) Thanks for joining our twine challenge at Creative Card Crew this fortnight :)