Volgers

zondag 7 september 2014

GDT - KIC - reminder challenge 41, schets

Hoi,

Dit is mijn bijdrage voor de reminder van de challenge bij KIC. Het thema is een schets. Het kaartje is voor mijn nichtje haar 18de verjaardag binnenkort. Ik heb er ook een bijpassend doosje voor gemaakt (foto volgt later). Je kan nog tot zaterdag meedoen met de challenge.

En dit is mijn bijdrage.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
PMUS: challenge 156 Anything goes
ABC Challenge: Challenge S = for shabby chic
Hobbyhome: challenge 13 - gebruik bloemen
DCZ: maandchallenge 13 maak een kinderkaart

gebruikte materialen:
cardstock: AC 
DP:Kaisercraft
tekst: Joy craft
digi: Rick St Dennis en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft
plakparels: action
knoopjes: boekenvoordeel

Verder heb ik de randen gedistresd en en bewerkt met memento inkt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

16 opmerkingen:

Monique zei

Hoi Claudia,
wat een prachtige kaart. En wat een details om naar te kijken.
Super!
Liefs, Monique

Jolanda zei

WAUW Claudia superrrrrr dat knalt er lekker uit dat roze gedurfd, maar hij is dan wel geweldigggggggg. Ik vind hem helemaal te gek.

Fijne zondag en liefs van Jolanda

Erica ♥ zei

Zooo heee echt een schitterende kaart heb je gemaakt,
ik geraak niet uitgekeken, ik blijf mooie dingen zien, toppie ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

martine zei

Hallo Claudia,
wat een prachtig kaartje
met zoveel mooi's op te zien
lieve groetjes martine

Je@net zei

Wat een leuke meidenkaart, Claudia!

Ans Gilbert zei

schitterende kaart heb je gemaakt in prachtige kleuren,
groetjes Ans

jolanda zei

super leuke kaart

Anoniem zei

Lekker fel kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Hermien zei

Ik had je kaartje al gezien op het blog, mooi hoor.

groetjes Hermien

Corrie zei

Hoi Claudia
Héél mooi in deze warme kleuren,leuke stempel, mooi gekleurd.
Lieve groetjes,Corrie

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Claudia.
Grappig dat je hem zo vol hebt. Ik de mijne bijna af maar die is meer CAS...
GerJanne

Nannieflash zei

Gorgeous card love your colour choice and your design. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

carla zei

Super leuk gemaakt.
Een prachtig plaatje en leuke kleurtjes.
Echt wat voor een 18-jarige.
Groetjes,
Carla

Ditta zei

Hele leuke kaart, mooie details!
Leuk dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra.
Groetjes Ditta

Petra zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart heb je gemaakt!

Bedankt voor je deelname aan onze challenge van het HH-blog. Succes!!

Lieve groet,
Petra