Volgers

zaterdag 20 september 2014

Iedereen is gelijk, maar ........

Hallokes,

Deze namiddag heb ik bij de wibra kei mooi papier gevonden. Kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan. Maar ondertussen ben ik met mooi papier van de action aan de slag gegaan. Het thema waar ik aan meedoe is herfst. Ik heb mijn kaartje in niet typische herfstkleuren maar toch vind ik deze heel geslaagd. Bruin en blauw vind ik zo goed passen bij elkaar. Vind er toch wel een herfstsfeertje in terug. Benieuwd (zoals altijd) naar jullie reacties.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
K&K: challenge Bingo  Ik heb gekozen voor dots/blauw/touw
MBDGD: challenge alles mag - twist: gebruik een tag
CFAS: challenge 86 colors of autumn
NKU: challenge 75 - schets en thema: herfst

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: action 
washi tape: action
mallen: Joy Craft
tekst: Joy craft
memento inkt: potters clay
plakparels: action

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

17 opmerkingen:

Unknown zei

Idd Claudia blauw en bruin gaan schitterend zo samen! Je maakt mooie kaartjes . Grtjs

Anoniem zei

Prachtig kunstwerkje, en blauw en bruin gaan heel goed samen!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Monique zei

Prachtige kaart. Echt een mooie kleurencombi.
Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Hermien zei

Heel leuk kaartje Claudia, mooi papier heb je gebruikt

Groetjes Hermien

Jolanda zei

schitterende kaart Claudia! mooi gekleurd en leuke mallen heb je gebruikt:0)
bedankt voor je deelname bij de Dutch Besties!
grtz Jolanda

jolanda zei

prachtige kaart

Erica ♥ zei


Echt een schitterende kaart, ik vind die kleuren ook mooi samen passen ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Ans Gilbert zei

je kaartje is prachtig,
mooie kleuren en een leuke digi gebruikt,
liefs Ans

Ingrid Reyners zei

Hoi Claudia, wat een mooie kaart heb je gemaakt, ik vind bruin en blauw echt wel herfstkleuren hoor. De digi heb je ook heel mooi daar bij gekleurd. Leuk dat je mee doet met de bingo challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.

aussie aNNie zei

Adorable creation with adorable autumn colours...thanks so much for joining in our challenge of 'colours of autumn' and good luck in the draw...
♥aNNie
{Crafting For All Seasons DT Member}

Marfien zei

Mooie uitwerking van de schets, leuke tekst.

Elise zei

Oh, die is heeeel erg mooi geworden!! je hebt de schets prachtig verwerkt!!
Leuk dat je meedoet aan de uitdaging bij de NKU!!
Groetjes Elise

Wilma zei

Blauw en bruin.....een perfecte combinatie. Je hebt een heel MOOI kaartje gemaakt Claudia en LEUK dat je weer met de uitdaging bij NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

Judith Slegers zei

Ik vind de combi ook heel erg mooi, leuk dat je meedoet met NKU.
Groeten Judith

inge zei

Wat een prachtige kaart Claudia, leuk dat je meedoet bij NKU.

Groetjes Inge

Jane zei

Wat een mooie kaart zeg. Mooie tekst heb je gebruikt.

Groetjes Jane

anncreatief zei

Wat een prachtige kaart. Leuk dat je meedoet bij de uitdaging van NKU,.. succes!!.
Fijne dag
Liefs Anneke