Volgers

maandag 8 september 2014

Kadootjeskaart

Hoi,

Gisteren is de muur er volledig uitgeklopt. Na wat poetswerk is het hier weer netjes in huis. Terwijl Wim en zijnvader met deze grote karwei bezig waren heb ik het kadootjeskaart  gemaakt.

Ook wou ik jullie natuurlijk ook vertellen dat ik bij MDGBC in de top 3 sta met mijn easelkaartje. Hoe leuk is dat ?!




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Bugaboo: Anything goes
Kenny K: Challenge 179 - Anything goes - twist: fall
Noor design: challenge kadootjeskaart

gebruikte materialen:
cardstock: AC 
DP:action
tekst: Joy craft
digi: Kenny K en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft
versiering: van overal een beetje
memento inkt voor de randen: potters clay
lint: action

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

18 opmerkingen:

Nelleke zei

Nou deze kan er zijn zeg. prachtig met die kadootjes. Ook je vorige roze kaart is ene plaatje. Groetjes, Nelleke

Cinderella zei

Wauw Claudia een geweldig mooie kaart en zo leuk met die echte kadootjes
Liefs Cinderella

Erica ♥ zei

Jeetje wat een werk heb je vast aan deze kaart gehad,
wat heb je hem mooiiiii gemaakt ☺
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

GerJanne zei

Hoi Claudia, wat een leuke kaart is deze cadeautjes kaart. Wel een werk even maar dan heb je ook wat!
En gefeliciteerd met je top 3 plek. Altijd zo leuk om te lezen!
Groetjes,
GerJanne

jolanda's journaling en plannen zei

wow toppie hoor ziet er prachtig uit.

gr jolanda213

Anoniem zei

Jij hebt goed uitgepakt met deze kaart, haha. En gefeliciteerd met je plekkie!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wauw...wat een kunstwerkje, Claudia. Vind 'm prachtig!
En gefeliciteerd met je top 3 notering!

martine zei

Hallo Claudia
wat een schitterende kaart
ook gefeliciteerd met je plekkie
lieve groetjes martine

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk gedaan
je brengt me op een idee hoe ik mijn kerstkadootjeskaart kanmaken
grtjs Lisbeth

corryskaart zei

zo leuke kaart krijgen is al een feestje want het ziet er supervrolijk uit
groetjes corry

Anneke zei

Super leuke kaart Claudia!
Geweldig met die cadeau'tjes :)
Groetjes Anneke

!neke zei

Wat een top kaart!
Super geslaagd!

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Claudia.
Groetjes, Anja

Hermien zei

wow wat is er veel te zien op je kaart Claudia, heel mooi gemaakt

Groetjes Hermien

jolanda zei

prachtige kaart

Lenie zei

Wat een prachtige kado kaart.
groeten Lenie

Giny zei

wat een super gaaf kaartje is het zeg!!
Leuk met de kadootjes.
Ik heb trouwens veel mooie dingen gezien!
Super!!
Ik ben gelijk volger geworden.

Groetjes Giny

NickScrapShack zei

Wow, this is fantastic! I love every inch of it, what a fun Birthday card. Very creative with the presents and all the autumn embellishments. super cool

Thank you for playing along with our challenge at Kenny K Krafty Krew.
Good luck and hope to see you back soon!
Nick
Team A(ll That)