Volgers

woensdag 17 september 2014

It's a girl

Hoi,

Gisteren is het hobby seizoen handwerk van start gegaan. Terug haken, breien, borduren...... Mijn handtas met lipjes van blikjes cola is bijn af. Binnenkort zal ik die tonen.  Deze namiddag heb ik nog een kaartje gemaakt voor mijn moeder. Ze vroeg mij ook om een kaartje voor Ilse, een gezamelijke vriendin.  Dit is het geworden.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch Saturday: challenge 327 schets
Bugaboo: challenge - late for an important thing en mits Aïcha al 3 weekjes oud is, komt het kaartje al wat laat

gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: my minds eye
knoopjes: boekenvoordeel
mallen: Joy Craft en MD
memento inkt: rose bud
tekst: Joy craft

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


14 opmerkingen:

Monique zei

Supermooi kaartje!
Heel veel plezier met haken, breien enz..
Liefs, Monique

Anoniem zei

Cool kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

corryskaart zei

hoi claudia
wat een lieverd van een kaart erg leuk van kleur en leuke afbeelding ben ook reuze benieuwd naar je tas van die lipjes vind dat nog steeds een wonder hoe je dat maakt
groetjes cory

Erica ♥ zei

Ohh mooie kaart, mooie kleuren ☺
Leuk dat je aan het handwerken bent,
ik haak ook veel !
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Ans Gilbert zei

schattig babykaartje, leuk met de naam er op en er zijn nog zoveel leuke andere hobbydingen om te doen, ben benieuwd naar je tas..
liefs Ans

Je@net zei

Deze is ook leuk geworden, Claudia!

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Wat een leuke babykaart! Nu dus weer wat anders.....ik ben benieuwd hoe het er uit zal zien!
Groetjes,
GerJanne

Unknown zei

Erg leuk is deze ook weer Claudia!

Lenie zei

oh wat een schat van een kaartje,
groeten Lenie

martina's kaartjes zei

een leuk en lief kaartje, mooi
grtjs,martina
x

Jen Leeflang zei

Gorgeous card! Thank you for joining us at Bugaboo Stamps' Catch the Bug blog for our challenge this week! Good Luck in the draw!
I look forward to seeing you joining us again soon.
luv'n huggz
Jen Leeflang
BUGABBO DT

Cheryl First zei

So pretty in pink! Great interpretation on the challenge this week! Those late babies sure are stubborn! :)
Thanks so much for joining us this week for the Catch the Bug Challenge! Hope to see you again!

Cheryl First
aka Cafexpressions
DT Member for Bugaboo Stamps

deesdesigns zei

Claudia, I so sorry it's taken me this long to stop by and comment on your gorgeous card. I love the pink palette, it is so, so pretty. Thank you for sharing your gorgeous creation with us at Catch the Bug!