Volgers

donderdag 18 september 2014

Get well soon

Hoi,

Een vriendin van mij vroeg mij om een beterschapskaartje te maken. Iemand van hun motor club is verongelukt en die persoon ligt nu in coma. Om de vrouw van de verongelukte man een beetje steun te bieden, vroegen ze aan alle leden om een beterschapskaartje te sturen. Dit is het kaartje voor mijn vriendin geworden. Ik heb die gemaakt ik de clubkleuren, zwart/oranje.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
ABCChallenge: challenge T = for Tic, Tac, Toe Ik heb gekozen voor frantage/sentiment/lace
Bugaboo: Stella Says Sketch - schets 214

Gebruikte materialen:
cardstock: lidl
DP: action en boekenvoordeel
knoopjes: action
mallen: Joy Craft
memento inkt: tuxedo black
tekst: Joy craft

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


13 opmerkingen:

Malika zei

Je zou direct beter worden als je die kaart ziet. Heel mooi

Malika

karin zei

Ola la ! Van zo'n kaartje wordt je direct beter :)
groetjes,
Karin

Erica ♥ zei

De aanleiding voor het kaartje is niet leuk, maar de kaart zelf is wel
mooi gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Bep zei

Hoi Claudia,

Ik denk dat de ontvanger van deze kaart spontaan beter is hahahaha.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

nans'creablog zei

Mooie kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

corryskaart zei

hoi claudia
geen goed nieuws maar door deze gave kaart misschien binnenkort wel goed nieuws want je kaart ziet er super uit
groetjes corry

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Claudia.
Groetjes, Anja

jolanda zei

stoere kaart

Grietje zei

Daar zou je als ontvanger gelijk beter van worden. Leuk idee om het in de club kleuren te doen. Mooi gemaakt Claudia.
Groetjes Grietje

Jolanda zei

Een heel mooi kaartje en nu maar hopen dat hij herstelt dan kan hij zelf zien hoe mooi het kaartje is.

liefs van Jolanda

Josje zei

leuke stoere kaart!

Patty Sue 2 zei

Lovely card.
Thank you for joining us at ABC CHALLENGE. Good luck and please join us again. I look forward to seeing more of your lovely work!

Mojca zei

Waw this looks really pretty. Thank you for joining us at ABC Challenge. hugs! Mojca