Volgers

zondag 21 september 2014

GDT - KIC - reminder challenge 42, lintjes en knoopjes

Hoi,

Deze namiddag gaan we naar het feestje van Wim zijn petekindje Bride (wordt gelezen als BRIEDE). Ondertussen heb ik dit kaartje gemaakt. 

Dit is mijn bijdrage voor de reminder van de challenge bij KIC. Het thema is lintjes en knoopjes. Het is een simpel kaartje geworden. Je kan nog tot zaterdag meedoen met de challenge.

En dit is mijn bijdrage.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
PMUS: challenge 158 Clean and simple
SSW 2: Challenge 28 - schets

Gebruikte materialen:
cardstock: AC 
DP:kruidvat
tekst: Joy craft
digi:  Swalk en ingekleurd met copics
mallen en embossingfolder: MD
knoopjes en lint: boekenvoordeel
memento inkt: Lady bug

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

20 opmerkingen:

Malika zei

Super mooi kaartje

Malika

karin zei

Die ziet er leuk uit Claudia !
Ik heb als GD ook een reminder mogen maken voor deze Challenge, leuk om te doen.
groetjes,
Karin

Marijke zei

Schattig kaartje!

Heide zei

What a super sweet card, love the fun papers and cute image. Thanks for joining us this week.
Hugs, Heide SSW2-DT

Bep zei

Hoi Claudia,

Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt super.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

Erica ♥ zei


Dat is een hele mooie kaart ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}


Anoniem zei

'Simpel' kan zo mooi zijn, dat bewijst deze kaart wel weer!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Grietje zei

Wat een schattige digi. Heel mooi gemaakt Claudia. Prachtig kaartje
Groetjes Grietje

Hermien zei

Leuk kaartje als reminder voor KIC

Groetjes Hermien

Unknown zei

Mooie kaart Claudia. Enne...die naam heb ik nog nooit eerder gehoord. Speciaal wel. Jammer van die spam altijd hé. hopelijk raak je er snel weer vanaf hoor. Grts

carla zei

Een mooie kaart gemaakt naar deze mooie sketch. Deze sketch viel bij mij ook meteen in de smaakt.
Groetjes,
Carla

Linda Anderson zei

Beautiful card! Such a darling image. Love the embossed bricks. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday 2.

Linda

GerJanne zei

Hoi Claudia,
dit is een heel leuk en fris kaartje! Hou ik van, van deze kleuren!
Groetjes,
GerJanne

ANJA 3D zei

Schitterende kaart,.
Groetjes, Anja

Lenie zei

Wat een mooie kaart zeg, lekker vrolijk.
groeten Lenie

Antoinette Voorn zei

Hoi CLAUDIA

Allereerst je kaart. Die is weer zo schattig en mooi gemaakt heel leuk je steentjes!
Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

Groetjes Antoinette

Joanna M. zei

Oh goodness, this is SUPER cute! Love your embossing and all the monochromatic touches on this card! Thanks for sharing your beautiful card with us this week.
~Jo, SSW2-DT

Sharon Basel zei

This is adorable Claudia! I love the brick embossing - nice touch here. Thanks for joining us at SSW!
Hugs, Sharon

PIKO hobbyblog zei

een hele mooie kaart.
Groetjes,
Pia

Kathie zei

Oh Claudia your card is super cute, I love this image and the great colours love the corners with brick embossing work. This is a great card and thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2.
Hugs
Kathie SSW2~DT