Volgers

donderdag 19 februari 2015

3de kerst/winterkaartje

Hoi,

Ik geraak echt al achterop met het maken van kerstkaartjes. Hmm, ga er toch iets aan mogen doen, want anders ga ik er echt niet genoeg hebben tegen het einde van het jaar.

De vakantie is hier weer bijna ten einde. Maandag gaan de kids na een welverdiende vakantie terug naar school en dan hoop ik dat ik terug wat meer tijd gaat hebben voor te knutselen.

Deze namiddag ben ik mijn nieuwe keuken gaan kiezen. Heb bijna alles van de oorspronkelijke offertje veranderd. Nu hoop ik dat Wim het ok vind. Ik had graag een ouderwetse spoelbak met een houten werkblad, maar dat zag Wim niet echt zitten. Dus heb ik nu voor een composiete werkblad gekozen met in inbouw spoelbak. Ben benieuwd........ wordt nog vervolgd, hahaha.

Nu mijn kaartje heb nog eens een kerst/ winterkaartje gemaakt.

Ook wil ik graag vertellen dat ik in de top 3 sta bij Crafty Ribbons met mijn mannenkaart. :)

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Christmas Card Challengechallenge 11 - Photo Inpiration
Winter Wonderlandchallenge : For a child  ( net telaat, pech)
SSW 2: : challenge 45 - schets

gebruikte materialen:
cardstock: American Craft en boekenvoordeel
DP: action
tekst: Joy craft
digi: bugaboo en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft
plakparels: action
memento inkt: rhubark Stalk 
kroonkurk: gerecycleerd en geschilderd in rood
lint: blokker


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.



22 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leukerd!!!
Leuk dat je meedoet met 52W...

Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

Je@net zei

Leuke kaart, Claudia. Grappige sneeuwpop is dat, leuk.
Succes met de nieuwe keuken en gefeliciteerd met je top 3 notering!

An Smets zei

Leuk vrolijk kerstkaartje. Proficiat met je top 3 voor het mannenkaartje
Groetjes
An

Hermien zei

Mooi kaartje Claudia

Groetjes Hermien

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Claudia. en gefeliciteerd met je top 3 plaats.
Groetjes, Anja

Anoniem zei

Hoi Claudia je kerstkaart is super leuk! Leuke stempel heb je gebruikt en mooie kleuren :) Gefeliciteerd met je top 3 notering! Succes met je nieuwe keuken ;)
Groetjes Chantal

Lisbeth zei

Hoi Claudia

toffe kerstkaart leuke digi
nog eventjes genieten van de vakantie
leuk dat je mee doet bij 52WTC
grtjs Lisbeth
DT-52WTC

Giny zei

Wat een lekkere vrolijke kerstkaart Claudia!!
Prachtige kleuren.

Groetjes Giny

Marieke zei

Wat een leuk kaartje en ik vind dat sneeuwmannen papier wat je gebruikt hebt erg leuk.

Liefs,
Marieke

Ria zei

Leuke kaart Claudia.
Groetjes Ria

carla zei

een leuk kaartje Claudia.
morgen plaats ik de mijne ook voor dit challengeblog.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
je kaartje is leuk! wat een nooie sneeuwpop, succes met de keuken..
Bij ons gaat de vakantie nu beginnen,
fijn weekend,
liefs Ans

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Claudia en gefeliciteerd met het behalen van de top 3 met je mannenkaart
Groetjes, Anja

Stempel er op los by Ilse zei

erg leuke sneeuwman :)
Liefs van Ilse

Marsha Reed zei

Cute little snowman, Claudia! Thanks for joining us at Christmas Card Challenges. Marsha DT @ SCCC

Linda Anderson zei

This sure is adorable! Love your snowman image and gorgeous papers. This sure did make me smile! Thanks for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday 2.

Linda

Sylvia zei

Hoi Claudia,

Mooie kaart.Leuk plaatje.
Gefeliciteerd met je top 3 nominatie.

Groetjes,Sylvia.

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat prachtig deze kaart.. Ik heb even op je blog gekeken. Je hebt de laatste tijd erg mooi kaarten gemaakt. Groeten Trijntje

Heide zei

What a cute little snowman, very cute colors and fun papers that go with him. Thanks for joining us this week. Hugs, Heide SSW2-DT

Tenia Nelson zei

Wonderful cards!! Thanks for playing at CCC!!

anne zei

Such a super cute snowman and lovely papers and embellishments.
Thank you for playing along with us this week at Sweet Sketch Wednesday 2.
Anne SSW2-DT.


Joanna M. zei

That image is soo stinkin cute! I love him! Great card. Thanks for sharing him with us over at Sweet Sketch Wednesday 2.
~Jo, SSW2-DT