Volgers

maandag 9 februari 2015

Big Kiss

Hoi,

Nog heel laat op de avond toon ik jullie nog een kaartje. Dit weekend heb ik heel weinig tijd gehad om te knutselen. Maar dat ga ik de komende dagen inhalen. Ik heb nog een paar DT projectjes die tegen het einde van de week klaar moeten zijn.

Zaterdag hebben we personeelsfeest gehad van Wim zijn werk. We hebben weer lekker bijgekletst en lekker gegeten. En natuurlijk waren we pas in de vroege uurtjes thuis. Zondag ben ik dan gaan helpen met mijn moeder bij het kantklos tentoonstelling. Ik was doodop 's avonds. Dus gisteren ben ik kei vroeg gaan slapen.

Vandaag kriebelde het dus veel om te knutselen. En ik zie dat het weer veel te laat wordt.

Ook wil ik Chantal, mijn nieuwe volgster welkom heten. Tof dat je mijn blog hebt gevonden en dat we veel inspiratie van elkaar mogen opdoen.

En dan het laatste nieuwtjs. Ik ben ik hetzelfde kaartje in de top 3 beland vij CC&CC en Sketch Saturday. Leuk, hé.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sweet Stampin Challenge: challenge Add a heart
Inky Impressions: challenge 195 Red and White
Creative Knockouts: challenge 74 Hearts
Sketch Saturday: challenge 347 schets
CC&CC: challenge Love is in the air
Di's Digi Challenge: challenge Hearts
Joy Craft : challenge love
K&K: challenge: liefde

Gebruikte materialen:
cardstock: American Craft 
DP: studiolight
prent:Di's Digi Challenge en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft
memento inkt: rhubark stalk
tekst:  Joy Craft
kant: action en boekenvoordeel

De rode kant achter het stukje DP heb ik ingekleurd met copic want ik had geen rode kant. In de bloemetjes het ik een hartjes steentje geplakt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

25 opmerkingen:

Judy V zei

Pretty card! Love all the hearts and the sweet image! Thanks for joining us at Chocolate, Coffee & Cards Challenge!

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Claudia.
En gefeliciteerd met je top 3 notering. Leuk, joh!
Nog een fijne da gewenst!

Anoniem zei

HARTstikke mooi, Claudia!!!
Creatieve groetjes, Gaby

GerJanne zei

Hoi Claudia,
dit is ook een topkaart! Echt prachtig gedaan in al dat rood en de mooie details. Dank je wel voor het meedoen bij K&K!
Groetjes,
GerJanne

Nelleke zei

Mooi en vrolijk kaartje, dat zie je vooral in deze tijd veel , wordt je blij van. groetjes, Nelleke

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Claudia,
leuke, vrolijke kleuren en gefeliciteerd met je Top 3 plekjes,
liefs Ans

Stephi zei

Thanks a lot for joining Joy! Crafts :-)
Very cute and it breaths Love!!

Sylvia zei

Mooie kaart,Claudia.Leuk dat je meedoet met de challenge van Joy!Crafts. Veel succes.

Groetjes,
Sylvia.

Anoniem zei

Hoi Claudia wat een schitterende kaart! Heel mooie kleuren en prachtige materialen heb je gebruikt :) Bedankt voor jouw warme welkom! Vind ik super lief van je :)
Groetjes Chantal

Antoinette Voorn zei

Prachtig liefdeskaartje en van harte met je top 3 notering!

Welmoed zei

Succes bij de challenge van Joy!Crafts met deze prachtige Love-kaart!

Vriendelijke groet,
Welmoed

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Claudia
Groetjes, Anja

Helen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Helen zei

A really pretty card - love all the details you've added.

Thanks for joining our challenge at Inky Impressions

Helen x

Debs zei

Gorgeous card - so many beautiful details.
Thanks for playing along at Sweet Stampin' this week.
Good luck.
Debs xx

Sue Nicholson zei

Lovely sweet card and layout, thanks for joining and sharing with us at Cc&CC cheers Sue x

Cathy P zei

What a happy card, Claudia. Love all of the red. Thanks for playing along with us at Sketch Saturday this week. Hope to see you back again next week, Cathy xx

SarahGeorge zei

Awesome card Claudia!The hearts are lovely and the image is cute.

Niki Rowland zei

Oh wow! What an amazing card!I love all the details. Gorgeous. Thanks for joining us at Sketch Saturday this week, Niki xx

Monique zei

Prachtig kaartje Claudia. Leuk dat je weer meedoet bij K&K.
Lieve groetjes, Monique DTK&K

Grenouille Greetings zei

Wow this creation is overflowing with delightful embellishments. I love your paper and colour choices too. It's great to see you join in the fun at Sketch Saturday this week with this lovely card. Hugs, Lesley

mixamatoasties zei

Great card.

Thanks for sharing at Sweet Stampin'.

Susan

Sammy zei

Beautiful! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

Heleen zei

Wat een geweldig mooie kaart! Leuk dat je meedoet aan onze challenge, veel succes.
Lieve groetjes,
Heleen