Volgers

zondag 1 februari 2015

Let's Party

Hoi,

Dit is echt niet van mijn gewoonte om 3 kaartjes op 1 dag te plaatsen, maar er is een challenge bij The Paper Nest Dolls waar ik graag aan zou meedoen, en die eindigt deze avond.

De kaart is nu pas af, omdat ik deze namiddag samen met Joran lekkere wafels heb gebakken. Leuk om te doen. En zeker voor herhaling vatbaar (ik bak niet graag, taartjes, cakejes, e.d.). Eigenlijk heeft Joran alles gedaan. Ik had alles klaargezet en ze heeft netjes alles afgewogen en geklopt. Alleen heb bakken (lees: en het OPRUIMEN) het ik gedaan. LOL.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
The Paper Nest Dolls Challenge: challenge 1 - Anything goes
CC&CC: challenge 82 - Color Inspiration
Sketch Saturday: challenge 346 - schets naar keuze (ik heb nr220)

Gebruikte materialen:
cardstock: American Craft 
DP: action
prent:The Paper Nest Dolls en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft 
memento inkt: teal zeal en grape jelly
stempel: grunge van Joy Craft
plakparels: kruidvat
lintje: zeeman

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

12 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Claudia ,
Gezellig wafeltjes bakken dat klinkt als een heerlijke zondag .
En soms heb je zo`n produktieve dagen schijnt in de lucht te hebben gehangen ik heb dit weekend ook een aantal kaarten geplaatst.
Hele leuke kaart trouwens geweldige kleurencombi ook.
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xxx

ANJA 3D zei

Schitterende kaart,
Groetjesm Anja

Anoniem zei

Lief mooi gekleurd kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje, Claudia.
En wafels....yummie. Lekker op zo'n koude zondag!

Monique zei

Ik zag de wafels op facebook al voorbij komen. Je had het er maar druk mee. Maar je hebt in de tussentijd een mooie kaart gemaakt.
Groetjes Monique

Giny zei

Lekker hoor, wafels bakken .
n natuurlijk opeten!!
Je kaartje ziet er weer super uit.
Mooie kleurtjes

Lieve groet Giny

Unknown zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt

Groetjes Esmeralda

Marleen zei

Schitterende kaart Claudia en je kleuren.... helemaal geweldig!!!
Lieve groetjes, Marleen

Tanvi zei

Love how brilliantly you have used the unusual colors together!

Anoniem zei

Such a cute layout , love it , love the die cuts and your coloring is beautiful thx for joining the "Color Inspiration " challenge at Chocolate , Coffee and Cards - DT Crystal

Cathy P zei

Great card, Claudia. I love the image and your colors. Thanks for playing along with us this week at Sketch Saturday! Cathy xx

chanya13 zei

Beautiful !!! Thanks for joining us at Chocolate, Coffee & Cards Challenges!!! I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka DT