Volgers

zondag 15 februari 2015

DT Friday sketch 88

Hoi,

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is Milk CoffeeHet prijsje dat je kan winnen kan je hier vinden.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 88




Sketch by Andreja
MilkCoffee
sponser: Milk coffee


gebruikte materialen:
cardstock: boekenvoordeel
DP: boekenvoordeel 
tekst: boekenvoordeel en Joy craft
digi:Milk Coffee  en inkgekleurd met copics
mallen: Little B en Joy craft
plakparels: big bazar 
memento inkt: tuxedo black en summer sky
kroonkurken: gerecycleerd en met een pons (had er net eentje dat groot genoeg was) cardstock geponst en tekstje erop gedaan. Ik heb dat iemand zien doen op een kaartje, op FB maar ik vind het berichtje niet meer terug.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Claudia je voorbeeldkaart is heel mooi! Je hebt de schets super verwerkt en de kleuren zijn top!
Groetjes Chantal

Je@net zei

Wat een mooie uitwerking van de schets, Claudia. Leuke kaart is het geworden!

GerJanne zei

Heel mooi Claudia! Ik hou van groen en blauw!
Groetjes,
GerJanne

Antoinette Voorn zei

Wat een super kaartje Claudia!

An Smets zei

Mooi voorbeeldkaartje, frisse kleuren.

Groetjes,
An

karin zei

Prachtig voorbeeldkaartje Claudia, vrolijke kleurtjes.
groetjes,
Karin

Monique zei

Wat heb je deze sketch mooi verwerkt. leuk met die dopjes.
Groetjes Monique

Giny zei

Mooie combi van kleurtjes!!

Lieve groet Giny