Volgers

zondag 1 februari 2015

DT Christmas Challenge All Year Round February

Hoi,

Vandaag begint er bij CCAYR een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is: red en white. Deze keer heb ik geen kaartje ingekleurd maar met een printed panels kaartje gewerkt van Wild Rose Studio.
Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje.

gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: wibra
tekst:Joy craft
stempel: Printed panels van Wold Rose Studio (reeds ingekleurd
mallen: Joy craft
mement inkt; Rhubark Stalk

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

9 opmerkingen:

Giny zei

Wat een mooie printed panels zijn dat.
Je kaartje is ook weer eentje om verliefd op te worden hihihihi.

Lieve groet Giny

Jolanda zei

Ziet er weer helemaal geweldig uit en gedurfd met rood ik vind dit altijd een moeilijke kleur.

Groetjes van jolanda

!neke zei

Mooi,mooi en mooi ! Weer een echte "Claudia"
groeten Ineke

Sarah zei

What a lovely card Claudia. Great image and I love your die cuts and that fab floral arrangement xx

corryskaart zei

hoi claudia
een echte DAUWKAART zo lief en mooi hier kan ik van genieten
groetjes corry

Sylvia zei

Prachtige kaart, Claudia. Leuk plaatje.

Groetjes,
Sylvia.

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
prachtig plaatje, leuk de sterrenrand, die heb ik ook net gekocht,
liefs Ans

Hermien zei

Dit ziet er weer heel mooi uit Claudia

groetjes Hermien

Antoinette Voorn zei

Mooi rood en wit kaartje.