Volgers

zondag 15 februari 2015

DT Kaartjes Inspiratie Challenge 54

Hoi,

Vandaag begint er bij KIC een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is mannen/jongenskaart.

Ik heb een nieuwe volger. Welkom Ilse. Leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Dat we elkaar mogen blijven inspireren.

En het laatste nieuwtje is ook dat ik in de top 3 beland ben bij Inky Impressions en Sketch Saturday. Leuk, hé!!

Nu mijn voorbeeldkaartje voor het huidige challenge.  Vond het weer best lastig om een mannenkaart te maken. Maar toch ben ik blij met het resultaat.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Creaine Challenge: challenge 45 schets + gebruik minstens 3 knoopjes
Scrapcard challenge: challenge 71 gebruik gestanste letters of woorden
Crafty Ribbon Challenge: challenge 112 Nautical

gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: zeeman
plaatje: "geplukt van het internet"
mallen: Marianne Design, Little B en Joy Craft
knoopjes: boekenvoordeel
Distress inkt: Vintage photo
Het plaatje heb ik bewerkt met Crackle Accents
Bedeltje: ???
touw: eigen voorraad

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

17 opmerkingen:

Lisbeth zei

Hoi Claudia
Mooie kaartjes
sorry dat ik vorige week niet langs ben geweest, ik had server problemen grtjs Lisbeth

Anoniem zei

Mooie stoere kaart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anoniem zei

Hoi Claudia ik vind je mannenkaart ook heel leuk! Lekker stoer en het zeepaardje is een leuke touch :)
Groetjes Chantal

Marfien zei

Al is het niet zo "jouw ding", het is een geslaagde mannenkaart. Mooie kleuren Claudia.

Corrie zei

Prachtig Claudia
Wat heb je de sketch nmooi verwerkt, ik ben weg van het papier.
Dank je wel voor het meedoen bij Creaine challenges.
Lieve groetjes,Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
je hebt een schitterende kaart gemaakt, heel veel mooie details,
liefs Ans

Scraptastisch zei

Hoi Claudia,
Absoluut niet te zien dat ie uit je tenen kwam hoor....prachtig gedaan en heel veel leuks te zien!
Dankjewel voor het trouw mee doen met de challenge van Scr@p-Cards met je prachtige gestanste letters!
Groetjes van DT Gerie

Creaine zei

Ik heb 'm natuurlijk al gezien ;)
Gezellig dat je meedoet met dit kaartje bij Creaine Challenges, succes.
groetjes Ine

An Smets zei

Mooie mannenkaart, leuk designpapier.
Groetjes
An

Ode to Paper zei

Wow! I love the use of elements and colour in this card, its beautiful! Thanks for joining us at the Crafty Ribbons Challenge Blog, good luck! (Buttons DT)

Monique zei

Superstoer! Mooi gedaan.
Groetjes Monique

Giny zei

Stoer kaartje hoor!!

Lieve groet Giny

Jane zei

Wauw wat een mooie stoere kaart. Heel mooi hoor!!!

Groetjes Jane

Anita van Merode zei

Ziet er super gaaf uit! Dankjewel voor het meedoen bij scr@p-cards challenge blog.
Groetjes Anita DT lid

Original handmade by Janneke zei

Dit is echt een hele gave stoere mannenkaart Claudia. Wat zijn er veel details te zien... Gezellig dat je weer meedoet bij Scr@p-Cards!

Groetjes Janneke

Unknown zei

Wat een mooie stoere kaart Claudia. Mooi!

Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine Challenges en veel succes!

Groetjes karin xx

Engelchen zei

Prachtig zeg :)
Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge.

Groetjes Geesje
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/