Volgers

vrijdag 27 februari 2015

DT Friday sketch 89

Hoi,

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is Beccy's place. Het prijsje dat je kan winnen kan je hier vinden.

Ook wil ik Marijke verwelkomen. Tof dat je mijn blog hebt gevonden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Ondertussen voel ik mij ook al veel beter. Ben vandaag zelfs terug aan het werk.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 89




sketch by Carol


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
All Sorts Challenge: challenge 299 - The colour Purple
Creapaleis: challenge februari - kleur paars
Creative Card Crew: challenge 81 - Birthday Sentiment


gebruikte materialen:
cardstock: boekenvoordeel en American Craft
DP: Boekenvoordeel
tekst:Joy craft en Marianne Design
digi: Beccy's place en ingkleurd met copics
mallen: Joy Craft, Aurelie, memory box, Joy craft en Marianne Design
plakparels: action
lint: boekenvoordeel

Bij Elisabeth Bell Worlds Challenge ben ik 2de geworden met dit kaartje. Leuk hé!!

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


17 opmerkingen:

Anoniem zei

Supermooi kaartje, Claudia en gefeliciteerd met je plekkie!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marleen zei

Schitterende kaart Claudia!
Gaaf zo in het paars.
Ook gefeliciteerd met je 2e plek... niet zo gek want ook dat is een prachtige kaart!
Lieve groetjes, Marleen

Anoniem zei

Hoi Claudia je hebt de sketch prachtig verwerkt! Mooie kleuren en materialen :) Gefeliciteerd met je 2de plaats! Het is ook een prachtige kaart! Ik ben blij te lezen dat je je beter voelt. Werkse :)
Groetjes Chantal

Giny zei

Mooi kaartje heb je ervan gemaakt!!

Gefeliciteerd met je 2 de plekje.

Lieve groet Giny

karin zei

Een leuke sketch en een heel mooi kaartje heb je gemaakt Claudia. Ook proficiat met je nominatie.
groetjes,
Karin

Sylvia zei

Hoi Claudia,

heel mooi gemaakt. Gefeliciteerd met je nominatie.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Margo zei

Prachtige kaart en gefeliciteerd met je gewonnen challenge !
Groetjes
Margo

Trijntje zei

Hoi Claudia wat een leukerd. Hele mooe kleuren en een erg leuke schets. Groeten trijntje

Stempel er op los by Ilse zei

Prachtig gedaan, jammer dat je het niet in de kleuren van Standard gedaan hebt want ik ben gennen Anderlecht fan hi hi
Liefs van ilse

Jolanda zei

EEn prachtig kaartje en heel mooi zo met de kleur paars. En gefeliciteerd met je tweede plaats het is dan ook zo,n geweldig mooi kaartje.

Groetjes Jolanda

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
je hebt een prachtige kaart gemaakt, heel mooi van kleur, de mal van MB oogt heel sierlijk,
liefs Ans

!neke zei

Het is weer een plaatje !!!!!!!
Super mooi !
groeten !neke

Unknown zei

Wat een mooi sketch is het en wat en mooie kaart heb je ermee gemaakt.

Groetjes Esmeralda

Hermien zei

Heel leuk kaartje Claudia

Groetjes Hermien

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Claudia. Mooie kleuren en details
Groetjes, Anja

martine zei

Hoi Claudia,
wat een schitterende kaart
ook dikke proficiat met je gewonnen prijsje
fijn weekend liefs van martine

Lisbeth zei

Hoi Claudia
supermooi kaartje
grtjs Lisbeth