Volgers

donderdag 3 februari 2022

For You

  Hoi,

Meestal plan ik mijn berichten op voorhand in. Zo ook met dit kaartje. Deze heb ik eigenlijk vorige week al gemaakt. Maar ik post ze pas vandaag. En dan is het natuurlijk moeilijk om iets te vertellen over het reilen en zijlen hier in huis. In ieder geval vorige week, mocht Joran dan eindelijk terug naar school na een negatieve uitslag op corona. Ze was wel opgelucht. Wim en ik hebben het niet gekregen wat ook een opluchting was. Jarno mocht dan weer vorige week dinsdag naar huis komen, nadat hij 1 week op kot moest blijven omdat Joran corona had. ben blij en opgelucht dat het allemaal achter de rug is.

Mu mijn kaartje,..... best wel kleurrijk en fleurig, maar dat die bonte kleuren zijn jullie van mijn wel gewend. Dit kaartje is mijn DT voor CCC Digi Creations  Het thema deze maand is Things with Wings.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Helen zei

wat een mooie creatie heb je ervan gemaakt. Groetjes Helen

Anita van Deur zei

Fleurige kaart Claudia.

GerJanne zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Zoveel te zien. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel. En nu maar hopen dat Wim en jij verschoond blijven van Corona.

Jolanda zei

Een prachtig en heel kleurrijk kaartje geworden...super
Lieve groetjes

Angelique zei

Fijn dat alles weer een beetje normaal is na de corona. Mooie kaart met het meisje erop, zoveel details. Je schudkaart is wel heel erg leuk met de balletjes erin. Super dat Jarno geslaagd is voor z'n rijbewijs.
Gefeliciteerd met je topkaartjes.
lieve groetjes Angelique

Nelleke zei

Mooie en vrolijke kaart. Hopen dat jullie het niet meer krijgen het is ons niet gelukt en zitten in isolatie. Maar als je het wel krijgt, ben je er ook weer vanaf. Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel. Groetjes, Nelleke