Volgers

woensdag 2 februari 2022

It's Snowing

 Hoi,

Tussendoor nog een winter/kerstkaart maken?? Ja hoor, anders red ik het niet op het einde van het jaar. Ik heb er gewoon héél veel nodig. En ik weiger om gekochte kerstkaarten te kopen. 

Ik heb een shakerkaart gemaakt met de nieuwe shakers van studiolight. Die zijn zo leuk. Ga er vast nog veel mee maken.

Dit is dan ook mijn DT kaartje bij Penny's Paper Crafty Challenge. Zoals altijd is het thema alles mag.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Rabisco - challenge - Guest Designer 01-02-2022



Creative Crafting Uncles - challenge 24 - dt favourite - 01-02-2022


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

meg zei

A brilliant fun snowman and fabulous papers

Anita van Deur zei

Keileuke kaartje met de sneeuwpop, gefeliciteerd met je toppertjes.

Je@net zei

Een super leuke kaart en gefeliciteerd met je toppertjes!

Kim zei

I love snowmen and I love shaker cards. You knocked this challenge out of the park. Thank you joining the challenge at Crafty Gals Corner.

Kuni zei

Such a stunning winter card.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
Hugs
Kuni

Dreja zei

Eine tolle Karte. Danke daß du bei den Sweet Stampers mitmachst.
LG Dreja