Volgers

donderdag 24 februari 2022

Ik stuur je een berenknuffel

  Hoi,


Nog steeds in de ban van beertje Ted. Dus heb ik er weer een leuke kaart mee gemaakt. ik krijg er precies niet genoeg van.  Deze kaart is ook mijn DT kaartje voor Cardz 4 Galz waar het thema Things with wings is. Ted fladert weliswaar tussen de vlinders, LOL






Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

 

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Lief kaartje met het schuif gedeelte Claudia

carla zei

Een mooie lieve kaart.
Heel leuk gemaakt Claudia.
Groetjes,
Carla

Josje zei

Wat een leuke kaart is dit

GerJanne zei

Hardstikke leuke kaart!

Nicole Parmentier zei

Geweldig leuk dit 'fladderende' beertje!

Gina zei

Hele leuke kaart met dit schuivende beertje. Groetjes, Gina

Vickie Y zei

Super cute! Thank you for sharing with us at The PIP Challenge.