Volgers

dinsdag 8 februari 2022

Have a tree mendous christmas

   Hoi,

Eindelijk na 2 maanden kunnen we terug naar de handwerk club. Dan kan ik eindelijk verder breien aan Joran haar Harry styles cardigan. Daar ben ik al zo lang aan bezig. De rug is bijna klaar. Oef. 

Maar voor vandaag heb ik voor jullie een kerstkaartje klaar. Dit is mijn inspiratie kaartje voor  Creative Christmas Challenge. Het thema is altijd alles mag. Gemakkelijk toch! Maar het moet wel iets met kerst hebben natuurlijk.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kerstboom kaart, heerlijk dat je nu weer verder kan met de trui!

karin zei

Je bent ook een echte bezige bij, breien en kaartjes maken.
Ook dit is weer een mooitje.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Heel leuk kaartje! Ik ga eens opzoeken wat een cardigan is...

Wies zei

Fijn dat je weer naar je handwerk club kan gaan. Succes met het breien van de Harry styles cardigan. Ik begrijp dat dat er eentje is met gekleurde vlakken? Tenminste volgens Google. Je kerstkaart met boom is erg leuk,
Groetjes, Wies

Claudia Martins zei

Your project is beautiful, thank you for participating in our challenge!! I hope to see you on the 16/02th!! Good luck!! Claudia Martins - DT/Coordinator Rabisco Challenge