Volgers

zaterdag 26 februari 2022

Sneeuwpret

 Hoi,

Vandaag komt mijn nonkel op bezoek samen met mijn nicht. We hebben elkaar al sinds de corona niet meer gezien. Mijn familie woont allemaal aan de Waalse kant. Mijn nonkel Alain, das precies mijn broer, wij schillen maar 8 jaar en zijn praktisch samen opgegroeid. Mijn nicht Aurélie is 30. Vééél jonger dan ik. Toen zij klein was kwam zij bij mij op vakantie. Ik woonde toen al samen met Wim en hadden toen zelf nog geen kinderen. Nu heeft ze zelf een zoontje van 2.5. Ik heb die 1x gezien, toen nog een baby.

Leuk dat ze vandaag nog eens op bezoek komen!!!!

Maar eerst nog even mij kerstkaart, want het is zaterdag

En tijd voor een challenge bij  Crafty Hazelnut Christmas Challenge. Deze keer willen we iets zien met groen.



DT CHNC


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en geniet van je bezoek.

carla zei

Oooh wat een leukerd met al die kabouters die overal komen piepen.
Een hele mooie creatie.
Tof gemaakt.
Veel plezier met je visite.
Groetjes,
Carla

Gina zei

Grappig dit huisje met de gnoompjes ! Groetjes, Gina

Sunshine HoneyBee zei

Cute gnome house with wonderful detail.
Melissa CHNC Christmas Design Team 2022
"Sunshine HoneyBee"