Volgers

maandag 28 februari 2022

Hoera 10

  Hoi,

Maandag, dus terug het begin van de werkweek. Maar in België is het krokus vakantie. Zelf heb ik woensdag mijn vrije dag en vrijdag heb ik een dagje verlof.

Maandag is ook tijd voor Make My Monday. Deze keer mocht ik het thema kiezen. Het thema is foods and/or drinks.

Ik heb er een stoere verjaardags kaartje van gemaakt voor een tiener.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Gem of a craft challenge - challenge 4 - top 3 - 27-02-2022




In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

8 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke en feestelijke kaart.
Gefeliciteerd met je toppertje!

meg zei

Beautifully designed birthday card Claudia,the bright colours,image and sentiment perfect for a 10 year old

karin zei

Leuke kaart voor een tiener. Proficiat met je topplaatsje
groetjes,
Karin

!neke zei

Gave kaart !!
Mooie topkaart !!!
Groeten Ineke

Anita van Deur zei

Stoere kaart, gefeliciteerd met je toppertje.

Gina zei

Stoere verjaardagskaart voor een tiener ! Heel mooi ! Groetjes, Gina

GerJanne zei

Wat een leuke kaart! Mooi met die taart!

Suze zei

Great card for a 10 year old, Claudia. Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.