Volgers

maandag 14 februari 2022

Jeej

  Hoi,


Dank jullie wel voor jullie lieve reacties omtrent Jarno. Dat deed deugd. En ja hij is volwassenen en het feit dat hij zijn plan trekt, wilt idd zeggen dat ik (wij Wim en ik) het goed hebben gedaan. 

Voor vandaag heb ik 2 kaartjes voor jullie. De eerste is alvast een fleurige kaartje.


Dit is mijn DT kaartje voor  Cheerful Sketches Challenge 


En dit is de schets van deze maand.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super mooie kaart met veel kleur en mooie details Claudia.

!neke zei

Heel mooi Claudia !!!!
Groeten Ineke

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

karin zei

Mooi kaartje in vrolijke kleuren Claudia.
Groetjes,
Karin

Cinderella zei

Hoi Claudia

Leuke fleurige kaart geeft me een lente achtig gevoel hihi
Fijne avond
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Bernadet zei

Prachtige kaart Claudia!
Mooie kleurencombi heb je gebruikt.

jolanda creatief bijtje zei

mooi kaartje
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt star stampz

Claudia Martins zei

Great design and sweet image!Thank you for participating in our challenge!! I hope to see you on the 16/02th!! Good luck!! Claudia Martins - DT/Coordinator Rabisco Challenge

Ilonka zei

I love your card, thanks for sharing it with us at the Colour it, Create it, Show it off Challenge Blog.
Hugs Ilonka DT

N-Eva zei

Your card is so cute. Love the colors and great coloring. It's really sweet card. Thanks for joining us at Dream Valley Challenges .Neva

SarahR zei

Hello Claudia, This is a stunning card - I love your colour choices and the image is very cute!

Thanks for joining in with us this month at Crafty Calendar Challenge, hope to see you again.
Sarah
DT Crafty Calendar Challenge

Larelyn zei

Great interpretation of the sketch and I love the dimension the flowers add. Thanks for sharing at Pearly Sparkles.
Larelyn
Pearly Sparkles DT

Ginny zei

So glad you're playing along with us on Star Stampz Challenge Blog. All the best!
--- DT Gina Ang---
Star Stampz Challenge Blog